مدل جدید پروژکتور ال‌ جی ProBeam با نسبت‌ تصویر ۲۱:۹ و وضوح 4K معرفی شد

شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پروژکتور LG Pro Beam
پروژکتور لیزری جدید ال‌جی ProBeam BU60PSM از وضوح 4K بهره می‌برد و امکان نمایش محتوا با ابعاد حداکثر ۳۰۰ اینچ را ارائه می‌دهد.
تبلیغات

ال‌جی از جدیدترین پروژکتور خود موسوم‌ به ProBeam Bu60PSM رونمایی کرد. این محصول از نسبت‌ تصویر اولتراواید ۲۱:۹ بهره می‌برد و روشنایی آن به ۶۰۰۰ لومن می‌رسد. پروژکتور جدید ال‌جی از طریق بلوتوث به دستگاه‌های ورودی متصل می‌شود و با HDBase T نیز سازگار است. این دستگاه همچنین برای خروجی صدا از بلندگوهای استریو ۵ واتی بهره می‌برد.

پروژکتور اولتراواید جدید ال‌جی برای اتاق کنفرانس یا سایر موارد استفاده‌ی تجاری مناسب است. این محصول از خروجی 4K UHD بهره می‌برد و نسبت‌ تصویر ۲۱:۹ باعث می‌شود مشاهده‌ی چندین سند به‌طور همزمان روی آن آسان‌تر باشد. علاوه‌براین می‌توان از پروژکتور جدید ال‌جی برای نمایش برنامه‌هایی مثل مایکروسافت تیمز و زوم استفاده کرد.

پروژکتور LG Pro Beam

گیزموچاینا می‌نویسد منبع‌ نور لیزری پروژکتور BU60PSM ال‌جی می‌تواند تا ۲۰ هزار ساعت بدون مشکل کار کند. این محصول امکان نمایش محتوا با حداکثر ابعاد ۳۰۰ اینچ را دارد. پروژکتور لیزری ال‌جی از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند و از نسبت کنتراست ۳۰۰۰۰۰۰:۱ بهره می‌برد. این دستگاه چندین درگاه مختلف از جمله USB-A، HDMI، خروجی صدا و RJ45 را ارائه می‌دهد. BU60PSM از سیستم‌عامل WebOS استفاده می‌کند که شامل مرورگر داخلی و برنامه‌های کاربردی است.

حداکثر سطح نویز ProBeam BU60PSM ال‌جی به ۳۳ دسی‌بل می‌رسد و برای بهبود تصویر از تصحیح ۱۲ نقطه‌ای، تغییر زاویه‌ی عمومی و افقی لنز و بزرگ‌نمایی ۱٫۶ برابری استفاده می‌کند. پروژکتور جدید ال‌جی در ایالات‌ متحده با قیمت ۴۱۹۹ دلار عرضه می‌شود اما هیچ جزئیاتی در مورد عرضه‌ی جهانی آن در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات