BenQ پروژکتور 4K LED جدید گیمینگ خود را در‌کنار دو مانیتور گیمینگ جدید رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت BenQ دو مانیتور جدید گیمینگ ۳۲ و ۳۴ اینچی و پروژکتور گیمینگ جدید 4K را معرفی کرد.
تبلیغات

برای بسیاری از کاربران هیچ‌چیز بهتر از بازی با پروژکتور بزرگ 4K نیست؛ به‌همین‌دلیل، BenQ در ساخت مجموعه‌ی پروژکتورهای بازی خود تا این حد مصمم است. این شرکت قبلا با پروژکتورهایی مثل HT3550 به موفقیت چشمگیری در این حوزه دست یافته است. علاوه‌براین، BenQ با پروژکتور بازی X3000i 4K LED در اواخر سال جاری وضعیت خود را در این بازار بهبود خواهد داد.

به‌گزارش ریویوگیک، پروژکتور جدید X3000i که در CES ۲۰۲۲ معرفی شد، برای بازی‌های «جهان‌باز» بهینه‌سازی شده است. این ویژگی از نظر بسیاری کارشناسان قابلیتی عجیب برای فروش این محصول است. البته BenQ مدعی شده است که این پروژکتور از نرخ تأخیر اندک و دقت رنگ بسیار زیاد بهره می‌برد. علاوه‌براین، پروژکتور جدید BenQ از بلندگوهای داخلی بهره می‌برد که از مجموعه‌ابزارهای تقویت صوتی و تصویری پیشیبانی می‌کند.

مانیتورهای گیمینگ جدید بنکیو

بنکیو دو مانیتور گیمینگ جدید با نام EX3210U و EX3410R نیز معرفی کرده است که به‌ترتیب ۳۲ و ۳۴ اینچ هستند و از فناوری FreeSync شرکت AMD پشتیبانی می‌کنند. زمان پاسخ‌گویی این مانیتورها یک میلی‌ثانیه است و علاوه‌براین از نرم‌افزار بهبود تصویر HDRi بهره می‌برند. از دیگر ویژگی‌های این دو مانیتور بنکیو می‌توان به پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز اشاره کرد. مدل ۳۲ اینچی، یعنی EX321OU، با وضوح 4K و مدل ۳۴ اینچی، یعنی EX3410R، با وضوح 2K عرضه خواهد شد.

BenQ برای تکمیل این محصولات از تبلیغاتی برای لامپ نمایشگر ScreenBar Halo منتشر کرده است. این محصول اواخر سال ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار شده و محصولی جالبی است که می‌توان آن را با استفاده از شماره‌گیر بی‌سیم کوچک تنظیم کرد.

شرکت BenQ اعلام نکرده است که پروژکتور یا نمایشگرهای گیمینگ جدیدش چه زمانی روانه‌ی بازار خواهد شد. علاوه‌براین، هنوز اطلاعاتی از قیمت این محصولات دردسترس نیست. البته با‌‌توجه‌‌به محصولات مشابه این BenQ، انتظار می‌رود پروژکتور 4K جدید این شرکت با قیمت حداقل ۱،۴۰۰ دلار دردسترس خریداران قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات