جعبه‌گشایی هواوی نوا 5T

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
هواوی نوا 5T با مشخصات سخت‌افزاری همچون پردازنده Kirin 980 و ۸ گیگابایت رم در زیر صفحه‌نمایشی ۶.۲۶ اینچی از جمله گوشی‌های میان‌رده محبوب است که به‌تازگی وارد بازار ایران شده است.
تبلیغات

سری نوا در گوشی‌های هواوی به‌عنوان گوشی‌هایی با نوآوری شناخته می‌شود. هواوی نوا ۵ تی، از مشخصات مناسبی برخوردار است که با ظاهری مدرن روانه بازار شده است. وظیفه اصلی پردازش‌های نرم‌افزاری در نوا 5T بر عهده پردازنده HiSilicon Kirin 980 در کنار ۸ گیگابایت رم است. کرین ۹۸۰ در سری‌های جدید معرفی‌شده‌ی هواوی جایگزین پردازنده‌ی Kirin 710 شده است. پردازش تصویری این پردازنده با تراشه‌های استفاده شده در سری‌های پرچم‌دار موجود در بازار قابل رقابت است.

هواوی نوا 5T از صفحه‌نمایش IPS LCD در اندازه ۶.۲۶ اینچی استفاده می‌کند. رزولوشن این صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است که چگالی ۴۱۲ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان آورده است. از جمله مشخصات تکمیلی هواوی نوا 5T می‌توان به باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی، حسگر اثرانگشت در کنار گوشی و اندروید ۹ با رابط کاربری EMUI نسخه ۹.۱ اشاره کرد. به رسم گذشته، در ادامه شما را به تماشای ویدیوی جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک زومیت از هواوی نوا 5T دعوت می‌کنیم:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات