جعبه‌گشایی هواوی واچ جی تی 2

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی Watch GT 2 به‌عنوان نسل جدید ساعت هوشمند این شرکت مجهز به سیستم‌عامل لایت او اس (Lite OS)، در دو اندازه‌ی ۴۶ و ۴۲ میلی‌متری و با نمایشگر OLED همواره‌روشن به بازار عرضه شده است.
تبلیغات

هم‌زمان با معرفی گوشی‌های میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو، هواوی نسل جدید ساعت هوشمند خود، یعنی GT 2 را نیز معرفی کرد. هواوی‌واچ GT 2 که به‌جای WearOS از سیستم‌عامل بومی هواوی با نام لایت او اس (Lite OS) استفاده می‌کند، در دو اندازه‌ی ۱/۳۹ اینچی (۴۶ میلی‌متری) و ۱/۲ اینچی (۴۲ میلی‌متری) و با نمایشگر OLED همواره‌روشن به بازار عرضه شده است. مدل ۱/۳۹ اینچی رزولوشنی برابر با ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل دارد و مدل ۱/۲ اینچی رزولوشنی برابر با ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل. ساعت هوشمند جدید چینی‌ها که به چیپ کرین A1 ساخت هواوی مجهز شده، طبق ادعای این شرکت عمر باتری‌اش دو هفته است.

هر دو نسخه به بلوتوث ۵.۱ و GPSو حسگرهای اپتیکال سنجش ضربان قلب مجهز هستند و با‌توجه‌به کسب گواهی 5ATM، می‌توان به‌مدت ۱۰ دقیقه در عمق ۵۰ متری زیر آب از آن‌ها استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید هواوی می‌توان به استفاده از میکروفون و اسپیکر روی ساعت برای پاسخ‌دادن به تماس‌های صوتی تا فاصله‌ی ۱۵۰ متری از گوشی اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با جدید‌ترین ساعت هوشمند هواوی درادامه همراه زومیت باشید تا نگاه اولیه و جعبه‌گشایی محصول را با هم تماشا کنیم:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

از دیدگاه شما، مهم‌ترین عامل در انتخاب ساعت هوشمند چیست؟ برای ورود به صفحه‌‌ی مشخصات فنی ساعت های هوشمند هواوی و دیگر گجت‌های پوشیدنی از بخش محصولات استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات