Vizio پیروز رقابت اندازه و قیمت در تلویزیون‌های 4K نمایشگاه CES

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
در میان تمام ارائه‌های تلویزیون‌های 4K نمایشگاه CES، کمپانی Vizio بر اساس دو معیار خود را از دیگران متمایز کرد. مورد اول، ارائه بزرگترین تلویزیون 4K در این نمایشگاه و دیگری ارائه ارزان‌ترین تلویزیون 4K تا به حال. در ادامه با ما همراه باشید.
تبلیغات

 Visio با ارائه تلویزیون 120 اینچی خود حتی سامسونگ را نیز که محصولی 110 اینچی با کیفیت Ultra HD را نمایش داده بود از میدان به در کرد. این پنل عظیم که بخشی از سری مرجع این کمپانی محسوب می‌شود در نیمه دوم سال 2014 عرضه خواهد شد. تلویزیون عظیم‌الجثه Visio بزرگترین پنلی است که در CES 2014 مشاهده کردیم.

اما این کمپانی از جهت دیگری نیز خود را متمایز ساخته و آن ارایه یکی از ارزان‌ترین تلویزیون‌های 4K بازار است. این مدل که یکی از نمونه‌های سری P این شرکت است توانایی ارائه محتوا با کیفیت واقعی 4K را در مقابل قیمت 999 دلار دارد.

البته در مقابل این قیمت تنها صفحه ای پنجاه اینچی دریافت خواهید کرد که مسلما بسیاری از مزایای محتوای 4K در آن محسوس و ارزشمند نخواهد بود. با این حال سری P این مجموعه شامل پنل‌هایی با اندازه 70 اینچ نیز می شود که اغلب آن‌ها از پیکسل‌های اضافی بهره می‌برند.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات