تلویزیون‌های جدید Ultra HD سونی با قابلیت‌ استریم ویدئو با رزلوشن 4k از سرویس‌هایی مانند Netflix معرفی شد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سونی، همیشه ثابت کرده که از آن دسته شرکت‌هایی است که به پیشرو بودن در ایجاد و تکمیل قابلیت‌های تازه مشهور است. در همین راستا،‌ تمامی تلویزیون‌های  سال آینده سونی به استریم ویدیوهای 4k از شبکه‌‌های استریم خواهند شد.
تبلیغات

 سونی با معرفی چند تلویزیون با رزولوشن 4k دورنمایی از محصولاتی که قرار است در سال آینده به خانه های ما بیاورد به نمایش گذاشت. تمامی محصولات سال آینده سونی قابلیت استریم ویدیوها با رزولوشن 4k خواهند داشت و بدین ترتیب سرویس‌هایی از جمله Netflix نیز با استریم ویدیوهای 4k هواداران بیشتری دست و پا خواهد کرد.

پرچمدار امسال سونی در گروه تلویزیون‌ها، XBR-X950B می‌باشد که در دو سایز 95 و 85 اینچی به فروش خواهد رسید. مدل متوسط نیز XBR-900B خواهند بود که در سایزهای 79 اینچی، 65 و 55 اینچی در معرض نمایش قرار گرفتند. همچنین اگر قیمت‌های سرسام‌آور بعضی از این تلویزیون‌ها شما را دلزده کرده است سونی مدل‌های XBR-X850B را با اندازه‌های 70 اینچ، 65، 55  و 49 اینچی برای این دسته از کاربران معرفی نموده است.

تمامی تلویزیون‌های سونی از تکنولوژی‌هایی همچون X-Reality Pro, Triluminos  و ClearAudio+ به همراه قابلیت screen mirroring و NFC بهره‌ می‌برند. با وجود اینکه عرضه این تلویزیون‌ها در فصل بهار صورت می‌گیرد، اما هنوز هیچ صحبتی از قیمت‌ و جزئیات این محصولات به میان نیامده است. در صورت کسب اطلاعات بیشتر، این اطلاعات در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در ادامه تصاویر اختصاصی زومیت را مشاهده خواهید کرد.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات