اولین تلویزیون هوشمند LG با سیستم عامل WebOS در CES امسال رونمایی خواهد شد

یک‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
از هم اکنون می‌توان زمزمه‌های برگزاری یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تکنولوژی، یعنی CES را از زبان بسیاری از تولیدکنندگان و غول‌های مطرح تکنولوژی شنید. زمزمه‌هایی که از ال‌جی به گوش می‌رسد خبر از رونمایی این شرکت از تلویزیون هوشمند با سیستم عامل فراموش شده WebOS دارد. با ما برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.
تبلیغات

 WebOS همان سیستم عاملی است که تلاش‌های HP و Palm برای توسعه و جدی شدن آن در بازار تلفن‌های هوشمند و سیستم عامل‌های موبایل بی نتیجه ماند. اما به نظر می‌رسد که ال‌جی بعد از خرید این پروژه در ماه فوریه گذشته، امسال قصد دارد دستی به سر و روی آن بکشد و با امکاناتی نو، ناکامی این سیستم‌عامل در دنیای موبایل را با حضور مقتدرانه در تلویزیون‌های هوشمند جبران کند. 

IMG 2736 large verge medium landscape

تمامی این شواهد، نتیجه‌گیری‌هایی است که از تصاویر منتشر شده از غرفه در حال تکمیل ال‌جی در نمایشگاه CES به دست آمده است. تصاویری که به وضوح از اهمیت این سسیستم‌عامل در محصولات امسال غول کره‌ای دارد و در جای جای غرفه امسال این شرکت، لوگوی تازه WebOS با ترکیب رنگ قرمز که به یادآورنده ال‌جی می‌باشد، به چشم می‌خورد. ویژگی‌هایی که ال‌جی از آن‌ها به عنوان قابلیت‌های این سیستم‌عامل در محصولات مرتبط با تلویزیون هوشمند یاد می‌کند، «راه اندازی جذاب»، «ارتباط راحت و آسان» و «استفاده آسان» نام دارند. 

شایان به ذکر است که از سال گذشته که ال‌جی این سیستم عامل مرده را از HP و Palm خریداری نمود، این اولین  رونمایی این شرکت از تلویزیون‌هایی دارای سیستم عامل WebOS می‌باشد. حال اینکه کره‌ای‌ها چگونه می‌خواهند سیستم‌عاملی که برای موبایل طراحی شده است را به دنیای تلویزیون‌های هوشمند وارد سازند، موضوعی است که بدون شک در برگزاری نمایشگاه CES و رونمایی از محصولات این رده روشن خواهد شد.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات