سامسونگ نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود را با بهبود دستورات صوتی و ژست‌های حرکتی در نمایشگاه CES 2014‌ معرفی خواهد کرد

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اعلام کرده است که تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی سال آتی میلادی هوشمندتر از پیش خواهند شد. این کمپانی قصد دارد تا نسل جدیدی از تلویزیون‌های هوشمند خود را در نمایشگاه CES 2014 معرفی کرده و به معرض نمایش بگذارد.
تبلیغات

نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به‌همراه قابلیت شناسایی دستورات صوتی که با بهبودهایی همراه شده است، به بازار عرضه خواهد شد. این سیستم قادر است تا دستورات صوتی معمول برای کنترل تلویزیون را بیش از پیش بهتر شناسایی کرده و با تشخیص دستورات صوتی که بیش از سایر دستورات استفاده می‌شود و با در نظر گرفتن الگوی استفاده‌ی کاربر، بهتر عمل کند.

کاربران قادر خواهند بود تا کانال تلویزیون خود را فقط با یک مرحله و گفتن شماره‌ی کانال عوض کنند، در حالی که در تلویزیون‌های تولید شده در سال 2013، تعویض کانال یک پروسه‌ی دو مرحله‌ای را شامل می‌شد. در زمان استفاده از دستورات صوتی برای جست‌وجو، پنجره‌ای در قسمت زیرین صفحه‌ی نمایش باز شده و نتایج را نمایش می‌دهد که کاربران می‌توانند در این مرحله به اپلیکیشن مربوطه رفته و جزئیات را از طریق اپلیکیشن مشاهده کنند.

علاوه بر بهبود دستورات صوتی، سامسونگ قابلیت‌های دیگر تلویزیون‌های هوشمند خود را بهبود داده است. تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در سال 2014 از ویژگی ژست‌های حرکتی انگشتان پشتیبانی خواهند کرد. با استفاده از این ویژگی می‌توان تغییر کانال‌ها، تنظیم صدا و جست‌وجو با استفاده از ژست‌های حرکتی انگشتان انجام داد. همچنان می‌توان با حرکت دادن انگشتان در خلاف عقربه‌های ساعت، ویدئوی در حال پخش را متوقف ساخت.

سامسونگ در نظر دارد تا قابلیت ارسال دستورت صوتی را برای استفاده در 12 کشور آماده کند، در حالی که سال 2013 میلادی 11 کشور برای استفاده از این ویژگی هدف گذاری شده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات