نمود هنر مدرن در تلویزیون Gallery OLED ال‌جی

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
تجلی ترکیب هنر و صنعت در تلویزیون را می‌توان در محصول جدید ال‌جی، یعنی Galley OLED به‌عینه دید. اگر علاقمند به تماشای تصاویر هنری باشید، احتمالا تلویزیون جدید ال‌جی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود، چراکه طراحان این تلویزیون با ترکیب ویژگی‌هایی منحصر بفرد، آن را برای دوستدارن هنر تولید کرده‌اند.
تبلیغات

وجود قاب هنری زیبا و خاص، تلویزیون شما را همچون یک تابلوی هنری خارق‌العاده روی دیوار نمایان می‌کند. یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های این قاب‌هنری، قابلیت تغییر زاویه‌ی تلویزیون است که با وجود قاب هنری موجود انعطاف‌پذیری قابل ملاحظه‌ای را به این تلویزیون داده است.

LGGALLERYOLED1

این تلویزیون از چیدمان WRGB (سفید، قرمز، سبز، آبی) برای ساب-پیکسل‌ها بهره می‌برد و از این قادر به نمایش سفید خالص و تصاویر شفاف و فوق العاده با کیفیت است.

هرچند صدا در نقاشی‌های کلاسیک، بی‌ معنا است، اما طراحان ال‌جی این ویژگی را که یکی از خصوصیات هنر مدرن است در تلویزیون OLED جدید خود تعبیه کرده‌اند. با استفاده از این تلویزیون، می‌توان اصوات را بدون دیدن بلندگوهای تلویزیون شنید، چراکه بلندگوی‌های تلویزیون در پشت پوشش کرباسی قاب نهفته شده‌اند.

LGGALLERYOLED2

شاید تمامی این ویژگی در حالت استندبای تلویزیون لطفی نداشته باشد، از‌ این‌رو ال‌جی با ارائه‌ی یک سیستم نو‌آورانه و جالب، محصول خود را تکمیل کرده است و آن امکان پخش تصاویری از نقاشی‌های شاهکار جهان در حالت استندبای یا آماده به کار است که تلویزیون ال‌جی را منحصر از سایر تولیدات می‌کند.

ال‌جی استفاده از فناوری سه‌بعدی را نیز در این محصول جدید فراموش نکرده است و می‌توان ترکیب سینما سه‌بعدی، کنترل جادویی Magic Remote و قابلیت تلویزیون هوشمند را وجهه‌ی مدرن این تلویزیون هوشمند عنوان کرد.

مطمئنا ترکیب ویژگی‌های فوق، محصولی خارق‌العاده و رویایی تشکیل داده است که ال‌جی آن را با واقعیت پیوند داده و لذت استفاده از این تلویزیون را به دوستداران هنر ارزانی داشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات