ال‌جی بزرگترین تلویزیون خمیده‌ی Ultra HD را عرضه کرد

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
با وجود اینکه ال‌جی تلویزیون‌های زیادی را در نمایشگاه IFA به معرض نمایش گذاشته بود، اما بازهم پرده از تلویزیونی دیگر برداشت، تلویزیونی که می‌توان آن را بزرگترین تلویزیون خمیده‌ی Ultra HD در جهان نامید.
تبلیغات

اگر سامسونگ را با عرضه‌ی تلویزیون 98 اینچی 4K خود فاتح مسابقه‌ عرضه‌ی بزرگترین تلویزیون Ultra HD جهان بدانیم، باید ال‌جی را نیز برنده‌ی رقابت عرضه‌ی بزرگترین تلویزیون خمیده‌ی Ultra HD جهان با معرفی یک تلویزیون 77 اینچ خمیده بدانیم.

ال‌جی اطلاعاتی درباره جزئیات این تلویزیون ارائه نکرده است، اما باید اذعان کرد که تصاویر گویای همه چیز هستند و می‌توان مشخصات آن را شبیه به برادر 55 اینچی خود یعنی LG 55EA9800 دانست. هرچند تفاوت این تلویزیون با برادر کوچکترش، بزرگ بودن آن به اندازه‌ی 22 اینچ است که تماشای تصاویر 4K را بسیار هیجان‌انگیزتر می‌کند.

LGUltraHDOLED

با وجود اینکه استقبال از این تلویزیون جدید بسیار بالاست، اما مسئولان ال‌جی پیش‌بینی عرضه‌ی آن را در آینده‌ای نزدیک نمی‌کنند، چراکه به اعتقاد آن‌ها این تلویزیون برای عرضه به‌عنوان بهترین تلویزیون خمیده‌ی Ultra HD جهان نیاز به انجام تغییرات و بهبودهایی دارد.

مطمئنا این یک نمونه‌ی تحقیقاتی از یک تلویزیون خمیده‌ی Ultra HD بود، اما ال‌جی سعی در عرضه‌ی آن به‌عنوان یک محصول تجاری قبل از رقبا به بازار دارد. ال‌جی اطلاعاتی در مورد قیمت احتمالی این تلویزیون ارائه نداده است، اما می‌توان قیمت احتمالی آن را با توجه به قیمت 15 هزار دلاری برادر 55 اینچی خود که در پایان سال 91 به بازار عرضه شد، حدس زد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات