با فناوری جدید سامسونگ، گوشی را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
 بخش کنترل هوشمند خانه در تلویزیون‌های سامسونگ
سامسونگ با افزودن بخش جدیدی به تلویزیون‌های خود، آن‌ها را به هاب کنترل خانه‌ی هوشمند تبدیل می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ طی کنفرانسی در نمایشگاه CES 2024، از بخش جدیدی به‌نام +Now که انواع تلویزیون سامسونگ را به هاب کنترل خانه‌ی هوشمند تبدیل می‌کند، رونمایی کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی سامسونگ، کاربران می‌توانند با استفاده از بخش یادشده علاوه‌بر کنترل لامپ‌ها و کولر اسپلیت خانه‌ی خود، تلفن‌همراه را به کنترل از راه دور تبدیل کنند.

غول فناوری کره‌ای از بخشی دیگری به‌نام +Daily نیز رونمایی کرد تا با استفاده از اطلاعات دریافتی از گوشی سامسونگ کاربران، همگام‌سازی بین دستگاه‌های مختلف را برای آن‌ها ساده‌تر کند.

کنترل بخش‌های مختلف خانه توسط تلویزیون سامسونگ

غول فناوری کره‌ای می‌گوید این امر به تلویزیون‌ اجازه می‌دهد گوشی‌های هوشمندی را که در محدوده‌‌اش هستند، شناسایی کند تا کاربران بتوانند به‌عنوان کنترل از آن‌ها استفاده کنند. موارد گفته‌شده بر بستر پلتفرم SmartThings صورت می‌پذیرند.

سامسونگ به ویژگی جدید دیگری اشاره کرد که به‌محض نزدیک شدن افراد به تلویزیون، آن را روشن می‌کند و اطلاعات مهمی از لوازم خانگی و دستگاه‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

از تلویزیون‌های سازگار با +Now و +Daily اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما با‌ توجه به سازگار بودن SmartThings با استاندارد Matter، به‌احتمال زیاد دستگاه‌های زیادی از قابلیت‌های مورد بحث پشتیبانی خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات