این تلویزیون ۱۰ میلیونی نمایشگر ۵۰ اینچ 4K دارد

دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
تلویزیون ۵۰ اینچی اقتصادی شیائومی Xiaomi TV A50
تلویزیون جدید شیائومی TV A50 با قیمت اقتصادی و نمایشگر ۵۰ اینچی 4K از راه می‌رسد.
تبلیغات

ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی، در پاییز سال ۲۰۲۳ از تلویزیون Redmi TV A50 با نمایشگر ۵۰ اینچی 4K رونمایی کرد. این‌ بار، شیائومی تلویزیون ۵۰ اینچی خود را با مشخصات شبیه به Redmi TV A50 با نام Xiaomi TV A50 روانه‌ی بازارهای جهانی می‌کند.

طبق مشخصات Xiaomi TV A50 در فروشگاه اینترنتی JD، این تلویزیون از پنل ۵۰ اینچی با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد. وضوح تلویزیون اقتصادی شیائومی ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است.

کاربران می‌توانند از تماشای تلویزیون Xiaomi TV A50 با پشتیبانی از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۷٫۲ درصدی لذت ببرند. این تلویزیون زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد.

شیائومی از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای با هسته‌های Cortex A35 در این تلویزیون استفاده کرده‌ است که همراه با رم ۲ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی از راه می‌رسد.

شبکه‌ی WiFi دوبانده و بلوتوث ۵ همراه با دو درگاه USB Type-A، دو درگاه HDMI، درگاه AV، درگاه ATV/DTMB، درگاه اترنت و درگاه S/PDIF برای خروجی صدا از درگاه‌های ارتباطی تلویزیون اقتصادی شیائومی Xiaomi TV A50 هستند.

شیائومی از رابط کاربری MIUI TV در تلویزیون اقتصادی جدیدش استفاده کرده است که از دستیار صوتی هوشمند Xiaoai هم پشتیبانی می‌کند.

قیمت تلویزیون شیائومی TV A50 نزدیک ۲۱۸ دلار است و این محصول از ۳۰ دسامبر (۹ دی) در وبسایت JD عرضه خواهد شد. قیمت تلویزیون جدید شیائومی آن را به یکی از بهترین تلویزیون‌های اقتصادی تبدیل می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید تلویزیون، راهنمای خرید تلویزیون را مطالعه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات