این تلویزیون ۱۱۵ اینچ، نیم میلیارد تومان قیمت دارد

سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون ۱۱۵ اینچ TCL X11G Max رندر سه رخ جلو
برند TCL تلویزیون پرچمدار جدیدی رونمایی کرده که قیمت سرسام‌آوری دارد، اما به فناوری‌های پیشرفته‌ای مجهز است و از پنل IMAX استفاده می‌کند.
تبلیغات

تی‌سی‌ال، برند شناخته‌شده‌ی بازار تلویزیون، محصول جدیدی رونمایی کرده که لقب بزرگ‌ترین تلویزیون QD-Mini LED دنیا را یدک می‌کشد. این برند چینی بیشتر به‌خاطر تولید تلویزیون‌های میان‌رده و اقتصادی شناخته می‌شود، اما با X11G Max در تلاش است بهترین فناوری‌هایش را به‌ نمایش بگذارد.

تی‌سی‌ال پیش‌تر تلویزیون‌هایی مثل Q10G Pro را با پنل بزرگ‌تر از ۱۰۰ اینچ رونمایی کرده بود، اما X11G Max هیجان‌انگیزتر به‌نظر می‌رسد. قیمت تلویزیون TCL مدل X11G Max برابر با ۷۹٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۱۱٬۰۰۰ دلار) است که در نگاه اول فک‌انداز به‌نظر می‌رسد؛ اما به‌طور کلی قیمت تلویزیون مجهز به پنل بزرگ بسیار زیاد است.

تلویزیون ۱۱۵ اینچ TCL X11G Max از نمای جلو

TCL می‌گوید تلویزیون غول‌پیکر جدیدش به پنل IMAX با روشنایی ۵٬۰۰۰ نیت مجهز است و یک‌سری قابلیت‌ رده‌بالای دیگر نیز دارد؛ ازجمله بهره‌مندی از ۲۰٬۰۰۰ ناحیه‌ی نوردهی LED در پس‌زمینه.

تعداد ناحیه‌های نوردهی X11G Max چهار برابر بیشتر از X11G است تا تلویزیون جدید بتواند نوردهی پس‌زمینه را با دقت بیشتری کنترل کند. به‌لطف افزایش ناحیه‌های نوردهی، رنگ‌های تاریک عمق بیشتری دارند و رنگ‌های سفید، روشن‌تر به نظر می‌رسند. TCL می‌گوید تلویزیون جدیدش نسبت کنتراست ۷٬۰۰۰:۱ دارد و زمان پاسخ‌دهی‌اش به یک میلی‌ثانیه می‌رسد.

تلویزیون ۱۱۵ اینچ TCL X11G Max از نمای پشت

تلویزیون The X11G Max از پردازنده اختصاصی LingYao M2 استفاده می‌کند. در داخل این پردازنده از تراشه‌ی تصویر ویژه‌ای به نام TXR Mini LED استفاده شده است. ترکیب پنل ۱۱۵ اینچ با این تراشه‌ی توانمند باعث می‌شود تلویزیون X11G Max در زمینه‌ی نمایش محتوای بصری حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

تلویزیون جدید TCL به سیستم صوتی ۶٫۲٫۲ کاناله Onkyo Hi-Fi مجهز است و صدای فراگیر پخش می‌کند. این تلویزیون هم‌اکنون قابل‌تهیه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات