جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به تلویزیون ۶۵ اینچی QLED تی‌سی‌ال

چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
تلویزیون QLED تی سی ال
تلویزیون C635 QLED تی سی ال یکی از بالارده‌ترین تلویزیون‌های تولید داخل است که در ایران می‌توان آن را در ابعاد ۵۵ یا ۶۵ اینچی خرید.
تبلیغات

تلویزیون تی سی ال مدل C635 یکی از بالارده‌ترین تلویزیون‌هایی است که هم‌اکنون در داخل ایران تولید می‌شود. تلویزیون QLED تی‌سی‌ال در بازارهای جهانی با ابعاد ۴۳، ۵۰، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی به‌فروش می‌رسد؛ اما در بازار ایران تنها با ابعاد ۵۵ و ۶۵ اینچی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

از جمله‌ی مهم‌ترین ویژگی‌های تلویزیون C635 می‌توان به بهره‌گیری از سیستم‌عامل GoogleTV، درگاه HDMI 2.1 و سیستم صوتی ONKYO اشاره کرد. این تلویزیون 4K از پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای شامل ۴ هسته‌ی ۱۳۰۰ مگاهرتزی Cortex A55 قدرت می‌گیرد و ۲ گیگابایت رم به‌همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، پردازنده را همراهی می‌کند.

تلویزیون C635 از پورت‌های متنوعی بهره می‌برد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دو پورت USB Type-A، سه درگاه HDMI و یک درگاه اترنت اشاره کرد. این تلویزیون قابلیت اتصال به شبکه‌های ۲٫۴ و ۵٫۰ گیگاهرتزی Wi-Fi 5 را نیز دارد.

از شما دعوت می‌کنیم تا برای پی بردن به تمام ویژگی‌های تلویزیون C635، ویدئوی جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک زومیت را تماشا کنید.

قیمت تلویزیون تی سی ال مدل C635 حدود ۳۵ میلیون تومان تعیین شده است. شما چه دیدگاهی درباره‌ی تلویزیون C635‌ تی‌سی‌ال دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات