شیائومی تلویزیون ۷۰ اینچی ES70 را با وضوح 4K و قیمت ۶۲۱ دلار در چین معرفی کرد

شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون جدید شیائومی موسوم به Mi TV ES70 از نمایشگر ۷۰ اینچی و وضوح 4K بهره می‌برد و با برچسب قیمت ۶۲۱ دلار در بازار چین به‌فروش می‌رسد.
تبلیغات

شیائومی تلویزیون ۷۰ اینچی Mi TV ES70 را با وضوح 4K و پشتیبانی از نور پس‌زمینه‌ی چندپارتیشنی در چین معرفی کرد. این محصول از وضوح ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ پیکسل و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۷٫۸ درصد بهره می‌برد و ۹۴ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را نیز پوشش می‌دهد. این تلویزیون هوشمند از ۱۰٫۷ میلیارد رنگ و فناوری بهبود نمایش محتوای متحرک پشتیبانی می‌کند.

به گزارش Gizmochina، یکی از قابلیت‌های مهم ES70 شیائومی، بهره گرفتن از فناوری نور زمینه‌ی چندناحیه‌ای آن است. این تکنولوژی امکان تنظیم نور صفحه را تا ۴۰۹۶ سطح با حداکثر روشنایی ۷۰۰ نیت ارائه می‌دهد. از سوی دیگر الگوریتم‌های هوشمند دستگاه به افزایش وضوح تصویر، تجزیه‌وتحلیل محتوا به‌طور لحظه‌ای و کاهش نویز کمک می‌کنند. تلویزیون جدید شیائومی حتی هنگام پخش فیلم‌هایی با وضوح پایین نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و وضوح تصویر را به 4K ارتقا می‌دهد.

تلویزیون هوشمند Mi TV ES70 از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای MT9638 A55 مدیاتک قدرت می‌گیرد و از رم ۲ گیگابایتی به‌همراه حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد.

تلویزیون شیائومی ES70

تلویزیون هوشمند ES70 شیائومی از وای‌فای دوباند (۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز) و فناوری دی‌کُد دوگانه‌ی دالبی و DTS پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین به سیستم صوتی دوگانه‌ی ۱۲٫۵ واتی مجهز شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از دستیار Xiao AI، بلندی صدا و سایر ویژگی‌های این تلویزیون را از راه‌دور و با دستورها صوتی کنترل کنند. علاوه‌براین می‌توان این محصول را به اکوسیستم هوشمند شیائومی متصل کرد. ES70 با دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید، iOS، مک و ویندوز سازگار است.

تلویزیون شیائومی ES70 از سه درگاه HDMI، دو پورت USB، یک ورودی، یک درگاه شبکه و یک رابط آنتن بهره می‌برد. این محصول با قیمت ۴۴۹۹ یوان (حدود ۶۲۱ دلار) در چین به‌فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات