C SEED N1 رونمایی شد؛ تلویزیون تاشو میکرو LED با صفحه‌نمایش ۱۶۵ اینچ

سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
C SEED N1 تلویزیونی تاشو با صفحه‌نمایش ۱۶۵ اینچ است که از فناوری میکرو LED استفاده می‌کند و با قیمت ۱۸۰ هزار یورو عرضه می‌شود.
تبلیغات

طراحی تاشدنی در سال‌های اخیر راه خود را به بازار موبایل پیدا کرده است و اکنون شرکت‌هایی مثل سامسونگ محصولات باکیفیتی با استفاده از پنل منعطف می‌سازند. به‌نظر می‌رسد که این نوع طراحی کم‌کم در حال ورود به سایر محصولات است.

آن‌طور که نوت‌بوک‌چک می‌نویسد، شرکت اتریشی C SEED از تلویزیون جدیدی در سه مدل ۱۰۳ اینچ، ۱۳۷ اینچ و ۱۶۵ اینچ پرده‌برداری کرده است که طراحی تاشدنی دارد. پنل تلویزیون متشکل‌از چندین واحد جداگانه‌ی میکرو LED است که مثل آکاردئون تا و باز می‌شوند.

تلویزیون C SEED N1  از نمای جلو

تلویزیون C SEED N1 در حالت عادی شبیه دیگر تلویزیون‌های بازار به نظر می‌رسد، اما وقتی تا می‌شود طراحی غیرمعمول دارد. به هنگام باز شدن، با تلویزیونی روبه‌رو هستیم که از صفحه‌نمایش 4K برپایه‌ی فناوری میکرو LED استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش محصول روی پایه‌ای آلومینیومی با طراحی مینیمال قرار گرفته است و می‌توان آن را ۱۸۰ درجه به سمت راست یا چپ چرخاند.

C SEED می‌گوید که صفحه‌نمایش تلویزیون N1 از استانداردهای HDR و +HDR10 پشتیبانی می‌کند، رنگ‌ها را با دقت بالا نمایش می‌دهد و ناحیه‌های مشکی را به‌خوبی به تصویر می‌کشد.

تلویزیون C SEED N1 در حالت تاشده

مدل‌های ۱۰۳ اینچ و ۱۳۷ اینچ این تلویزیون به حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت دست پیدا می‌کنند، اما حداکثر روشنایی مدل ۱۶۵ اینچ ۸۰۰ نیت اعلام شده است. تمامی این تلویزیون‌ها دارای وضوح ۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل هستند و از رنگ ۱۶ بیت پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون N1 همچون مدل M1 که مدتی پیش به نمایش در آمد، طراحی مفهومی است. به همین دلیل صرفاً به تصاویر رندرشده‌ی این محصول دسترسی داریم و ویدیوی زیر هم نمونه‌ی واقعی تلویزیون را نشان نمی‌دهد. فناوری استفاده‌شده در N1 مشابه تلویزیون M1 است، اما تفاوت‌هایی در بین این دو محصول دیده می‌شود.

C SEED می‌گوید استفاده از نوعی فناوری خاص باعث می‌شود درز بین پنل‌های تاشو قابل‌رؤیت نباشد. تلویزیون جدید این شرکت مجهز به اسپیکر ۱۰۰ وات است تا تجربه‌ی شنیداری لذت‌بخشی ارائه دهد. تلویزیون C SEED N1 دارای پنج درگاه HDMI و دو درگاه USB است. مدل ۱۶۵ اینچ ۱٫۳ کیلوگرم وزن دارد و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و تیتانیومی دردسترس قرار می‌گیرد.

قیمت تلویزیون C SEED N1 برابر با ۱۸۰ هزار یورو است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات