شیائومی تلویزیون پرچم‌دار ES Pro 2022 را در سه مدل معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین تلویزیون‌های پرچم‌دار سری ES Pro 2022 شیائومی با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز 4K و اسپیکر ۲۵ وات رونمایی شدند. مدل ۵۵ اینچی این تلویزیون‌ها تقریباً ۵۳۰ دلار قیمت دارد.
تبلیغات

روز گذشته، شیائومی تلویزیون‌های پرچم‌دار جدید سری ES Pro را برای بازار چین معرفی کرد که شامل مدل‌های ۵۵ و ۶۵ و ۷۵ اینچی می‌شوند. این تلویزیو‌ن‌های 4K از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، استاندارد HDR، استاندارد Dolby Vision و حداکثر روشنایی ۷۰۰ نیت بهره‌مند هستند.

تلویزیون شیائومی از فناوری MEMC (تخمین و جبران حرکت) استفاده می‌کنند. MEMC با ایجاد فریم‌هایی جدید در بین فریم‌های اصلی و به حرکت درآوردن آن‌ها، کیفیت نهایی تصویر را افزایش و تاری را کاهش می‌دهد. بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند امروزی از این فناوری بهره می‌برند.

تصویر پرنده روی نمایشگر تلویزیون شیائومی Xiaomi ES Pro 2022

GSMArena می‌نویسد تلویزیون‌های سری Xiaomi TV ES Pro 2022 از اسپیکر ۲۵ وات استفاده می‌کنند که مبتنی‌بر استاندارد صوتی Dolby Atmos است. تلویزیون‌های جدید شیائومی با پردازنده‌ی چهارهسته‌ای A73 و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی تولید می‌شوند. این تلویزیون‌ها از رابط کاربری PatchWall برپایه‌ی سیستم‌عامل Android TV 11 استفاده می‌کنند و دو درگاه HDMI 2.0، یک درگاه HDMI 2.1، دو درگاه USB 2.0، یک درگاه اترنت، درگاه S/PDF و جک هدفون دارند.

پسربچه در جلوی تلویزیون شیائومی Xiaomi ES Pro 2022

مدل ۵۵ اینچی تلویزیون ES Pro شیائومی با قیمت ۳٬۵۹۹ یوان (۵۳۴ دلار) و قیمت تلویزیون ES Pro مدل ۶۵ اینچی ۴٬۵۹۹ یوان (۶۸۲ دلار) و مدل ۷۵ اینچی با قیمت ۷٬۴۹۹ یوان (۱٬۱۱۲ دلار) عرضه می‌شوند. فروش این تلویزیون‌ها در چین آغاز شده است و فعلاً نمی‌دانیم که شیائومی آن‌ها در بازارهای بین‌المللی هم عرضه می‌کند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات