TCL از نسل سوم تلویزیون‌ مینی LED خود رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت TCL در جریان برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۲۲، جدیدترین تلویزیون‌های مبتنی‌بر فناوری مینی LED خود را رسماً معرفی کرد.
تبلیغات

TCL در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ مجموعه‌ای از محصولات جدید خود را رونمایی کرده است. این شرکت دو گوشی هوشمند جدید از سری TCL 30 معرفی کرده است و علاوه‌براین شاهد رونمایی از مدل جدید تبلت‌های اندرویدی این شرکت موسوم به TCL NXTWEAR Air و TCL Book 14 Go بودیم. اکنون این شرکت تلویزیون‌های جدید مینی LED خود را در کنار نوآوری‌های‌اش معرفی کرده است.

به گزارش XDA، تلویزیون‌ مینی LED نسل سوم TCL موسوم به X925 Pro رسماً معرفی شد. این محصول بخشی از مجموعه‌ی جدید XL این شرکت محصول می‌شود. X925 Pro یک تلویزیون ۸۵ اینچی QLED 8K است و از فناوری نور پس‌زمینه‌ی مینی LED OD Zero بهره می‌برد. به گفته‌ی TCL، این مدل جدید از درخشندگی و کنتراست بسیار دقیقی برای نمایش عمق تصویر بهره می‌برد و این در حالی است که ضخامت این محصول کم‌تر از ۱۰ میلی‌متر است. TCL در حال‌ حاضر مشخصات کامل، قیمت و جزئیات زمان عرضه‌ی این تلویزیون را به اشتراک گذاشته است.

تلویزیون مینی LED جدید TCL

تلویزیون تی سی ال مدل X925 Pro اواخر سال به‌همراه تلویزیون‌های بعدی این شرکت معرفی خواهند شد. یکی از این نوآوری‌ها TruCut Motion نام دارد. همچنین TCL اعلام کرده پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را در تلویزیون‌های 4K خود ارائه خواهد داد. محصولات رده‌بالای فعلی این شرکت از 4K HDR با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. TCL قصد دارد تلویزیون‌های 4K بعدی خود را اواخر سال میلادی جاری با پنل‌های ۱۴۴ هرتزی روانه‌ی بازار کند تا تجربه‌ی بازی روی این محصولات بهتر از قبل شود.

TCL همچنین تصمیم دارد با همکاری Pixelworls و چند شرکت فعال در حوزه‌ی سرگرمی، فناوری TrueCut Motion را در تلویزیون‌های رده‌بالای خود ارائه دهد؛ تلویزیون‌هایی که بازار هدف آن‌ها آمریکای شمالی است. اگر با TrueCut Motion آشنایی ندارید باید اشاره کنیم این فناوری راهکاری سراسری است که شامل قالب جدید ارائه‌ی محتوا و برنامه‌ی صدور گواهینامه‌ی دستگاه می‌شود و خروجی ثابت مورد تأیید فیلم‌سازان را تضمین می‌کند. تلویزیون‌ TCL مجهز به این فناوری از اواخر سال ۲۰۲۲ در ایالات متحده دردسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات