ردمی سه تلویزیون خوش‌قیمت 4K برای بازار هند معرفی کرد

شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ردمی اخیرا سه تلویزیون هوشمند با نام X50 و X55 و X65 معرفی کرده است که پنل 4K با پشتیبانی از +HDR10 دارند و به‌زودی در بازار هند عرضه می‌شوند.
تبلیغات

بازار تلویزیون‌های هوشمند اقتصادی و میان‌رده در سال‌های اخیر بسیار بالغ‌تر از قبل شده و این روند ادامه دارد؛ اتفاقی که در نتیجه‌ی توجه شرکت‌های بیشتر به این بازار رخ داده است. به‌نوشته‌ی GSMArena، ردمی در همین زمینه به‌تازگی تلویزیون‌های جدیدی برای بازار هند رونمایی کرده است. جدیدترین تلویزوین‌های این شرکت چینی Redmi Smart TV X50 و X55 و X65 هستند که در هند به مرحله‌ی تولید رسیده‌اند و مشخصات فنی مشابهی دارند.

تلویزیون ردمی X50 از نمای سه رخ جلو

هر سه مدل پنلی 4K از نوع LED با پشتیبانی از استانداردهای +HDR10 و Dolby Vision دارند و ۹۲ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهند. نرخ نوسازی تلویزیون‌های جدید ردمی ۶۰ هرتز است و این تلویزیون‌ها از پروفایل رنگی Vivid Picture به‌همراه تکنیک Reality Flow MEMC (برای روان‌تر کردن محتوا) استفاده می‌کنند.

هر سه تلویزیون جدید ردمی به دو اسپیکر ۱۵ وات مجهز هستند که از استانداردهای DTS Virtual X و Dolby Audio به‌همراه Dolby Atmos (درصورت اتصال به ساندباری سازگار) پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون ردمی X55 از نمای جلو رندر رسمی

تلویزیون‌ ردمی سری ایکس از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای مدیاتک MT9611 به‌همراه دو گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برخوردار هستند. Redmi Smart TV X50 و X55 و X65 سه درگاه HDMI 2.1 و دو درگاه USB و یک جک صوتی اپتیکال و یک درگاه اترنت و یک جک هدفون دارند.

علاوه‌براین، تلویزیون‌ها از وای‌فای دوبانده و بلوتوث 5 بهره می‌برند. ردمی از حضور رابط کاربری PatchWall شیائومی در تلویزیون‌های جدیدش خبر می‌دهد که برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید تی وی 10 توسعه داده شده است.

نمای جلو تلویزیون ردمی X65 درحال نمایش منظره درخت و آسمان غروب

قیمت تلویزیون Redmi TV X50 با قیمت ۳۲،۹۹۹ روپیه (۴۵۵ دلار) و مدل ۵۵ اینچی با قیمت ۳۸،۹۹۹ روپیه (۵۳۷ دلار) و مدل ۶۵ اینچی با قیمت ۵۷۹۹۹ روپیه (۸۰۰ دلار) دردسترس قرار می‌گیرد. نخستین دور از فروش تلویزیون‌های جدید ردمی از ۲۶ مارس ۲۰۲۱ (۶ فروردین ۱۴۰۰) در هند آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات