مدل مفهومی تلویزیون‌ نامرئی ال‌ جی در CES 2021 به نمایش درمی‌آید

یک‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی دیسپلی که در سال‌های گذشته سعی کرده است تلویزیون‌ نامرئی نامرئی تولید کند، در CES ۲۰۲۱ مدل مفهومی آن را به نمایش خواهد گذاشت.
تبلیغات

ال‌جی در حال ساخت تلویزیون‌ نامرئی است. هنوز نمی‌دانیم این تلویزیون‌ کی راهی بازار می‌شود؛ اما AndroidAuthority گزارش داده است که مدل مفهومی این محصول در CES ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد. طرح مفهومی ال‌جی که تخت‌خواب هوشمند (Smart Bed) نام دارد، شامل یک تلویزیون ۵۵ اینچ با صفحه‌نمایش شفاف است که آن را به محصولی نامرئی تبدیل می‌کند.

این تلویزیون نامرئی داخل فریمی قرار گرفته است که به کاربر اجازه می‌دهد آن را پایین تخت‌خواب یا در سایر قسمت‌های خانه قرار دهد. کافی است دکمه در نظر گرفته‌شده را فشار بدهید تا صفحه‌نمایش OLED شفاف این تلویزیون که هیچ نور پس‌زمینه‌ای ندارد، از فریم خارج شود. این تلویزیون بدون اینکه نیازی به بلندگوی خارجی داشته باشد، صدای Cinematic Sound OLED تولید می‌کند.

ال‌جی در نظر دارد مدل ۵۵ اینچ این تلویزیون‌ نامرئی را برای رستوران‌ها تولید کند که به کاربران اجازه می‌دهد هم‌زمان با نگاه کردن به آشپز، تلویزیون تماشا کنند. این تلویزیون‌ می‌تواند در مترو هم مورد استفاده قرار بگیرد که به این ترتیب، می‌توانید هم نقشه را نگاه کنید و هم نگاهی به محیط بیرون داشته باشید. از تکنولوژی این تلویزیون می‌توان در خانه‌ی هوشمند و حتی اتومبیل‌ خودران استفاده کرد.

قیمت تلویزیون ال‌جی هنوز مشخص نشده است چه زمانی تلویزیون‌ نامرئی را در فروشگاه‌ها خواهیم دید؛ اما می‌گوید در خواست برخی صنایع برای استفاده از چنین محصولاتی بیشتر شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات