تلویزیون‌ های OLED رول‌ شدنی ال جی با قیمت بسیار بالا عرضه می‌شوند

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی که سال گذشته تلویزیون رول‌شدنی ۶۵ اینچی را معرفی کرده بود، امسال سری جدید این محصول را با قابلیت‌هایی هیجان‌انگیز عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

تلویزیون ال جی مدل Signature Series OLED TV R سال گذشته موج جدیدی به راه انداخت و احتمال داده شده بود که در اواخر همان سال به بازار عرضه شود. در نهایت این تلویزیون رول‌شدنی امسال در دسترس قرار خواهد گرفت. البته هنوز درمورد قیمت تلویزیون و تاریخ دقیق عرضه‌ی این تلویزیون صحبت نشده اما براساس احتمالات این مدل قیمتی بین ۱۵،۰۰۰ تا ۵۰،۰۰۰ دلار خواهد داشت که برای یک تلویزیون، قیمت بسیار بالایی محسوب می‌شود. البته برخی احتمال مواجهه با قیمت ۶۰،۰۰۰ دلاری را نیز مطرح کرده‌اند. قیمت‌های اعلام شده قیمت رسمی ازسوی ال‌جی نبوده و باید منتظر قیمت‌های نهایی از سوی شرکت کره‌ای باشیم.

LG Rollable TV

خبر خوب دیگر این است که ال‌جی امسال تلویزیون‌های OLED R را ارتقا داده و سری R9 را به نمایشگاه CES 2020 آورده است. قرار است تا این سری تلویزیون‌ها نیز تا اواخر سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شوند. نکته‌ی جالب در مورد تلویزیون جدید ال جی این است که با قابلیت نصب روی دیوار، امکان رول شدن از سقف (مانند کرکره) را خواهد داشت درنتیجه عملکردی مشابه پروژکتور را ارائه خواهد کرد.

ظاهرا تلویزیون‌های جدید ال‌جی سری R9 با پردازنده‌ جدید نسل سوم Alpha 9 ارائه خواهند شد که امکان پردازش یادگیری عمیق برای بهینه‌سازی تصویر و کیفیت صدا را خواهد داشت. ال‌جی در کنفراس خود در CES 2020 نشان داد که چگونه این تراشه می‌تواند به بهبود کیفیت تصویر بپردازد.

LG Rollable TV

پردازنده‌ی نسل سوم Alpha 9 همچنین می‌تواند ژانر برنامه مورد نظر را تشخیص دهد و تصویر را مطابق با آن تنظیم کند. برای مثال، این قابلیت می‌تواند رنگ‌ها را زنده‌تر نشان داده و میزان نور آبی را کاهش دهد تا تصویری بهتر در اختیار بیننده قرار گیرد. از سوی دیگر تراشه Alpha Gen 3 مجهز به قابلیت Clear Voice است تا گفتگوها و صداها را با وضوح بالاتری ارائه دهد و صدایی فراگیر و باکیفیت را به ارمغان آورد.

LG Rollable TV

اگرچه ال‌جی تلویزیون‌های رول‌شونده‌ی امسال را با قابلیت رول شدن از سقف ارائه کرده، اما عرضه‌ی تلویزیون Signature OLED TV R به بازار بسیار هیجان‌انگیز‌تر خواهد بود. این تلویزیون احتمالا در سه‌ماهه‌ی دوم یا سوم سال ۲۰۲۰ در بازار در دسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات