تلویزیون‌های اندرویدی سونی از AirPlay 2 و HomeKit اپل پشتیبانی می‌کنند

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
سونی در نمایشگاه CES لاس‌وگاس اعلام کرد که تلویزیون‌های اندرویدی این شرکت از پلتفرم خانه هوشمند اپل پشتیبانی خواهند کرد.
تبلیغات

امسال در CES 2019 شاهد پشتیبانی تلویزیون‌های مختلف از فناوری AirPlay اپل هستیم. سونی نیز در این نمایشگاه اعلام کرده که تلویزیون‌های اندرویدی این شرکت نه‌تنها از AirPlay 2 پشتیبانی خواهند کرد تا امکان استریم محتوا شامل، ویدئو، موسیقی به تلویزیون مسیر شود، بلکه دسترسی به iTunes نیز دراختیار کاربران این تلویزیون‌های اندرویدی قرار خواهد گرفت. کاربران تلویزیون‌های A9G OLED 4K و Z9G 8K LCD و همچنین محصولات سری X950G قادر خواهند بود تا فیلم و سریال‌های iTunes را مستقیما ازطریق تلویزیون سونی خود تماشا کنند.

سونی در بیانیه‌ی رسمی خود اعلام کرده که کاربران در این تلویزیون‌های قادر خواهند بود تا محتوای مورد نظر خود را ازطریق آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک مستقیما و ازطریق AirPlay 2 به تلویزیون استریم کنند.

یکی از موارد غیرمنتظره در CES امسال، پشتیبانی از AirPlay اپل در تلویزیون‌های مختلف از سوی برندهای بزرگ بود. شرکت‌هایی همچون سامسونگ، ویزو و ال‌جی اعلام کرده‌اند که از AirPlay اپل پشتیبانی خواهند کرد. اما سونی پا را از این هم فراتر گذاشته و علاوه‌بر پشتیبانی از AirPlay 2 برای استریم محتوا از ابزارهای مختلف اپل به تلویزیون، اعلام کرد که پشتیبانی از HomeKit را به تلویزیون‌های خود اضافه خواهد کرد. کاربران ازطریق HomeKit و به‌واسطه‌ی اپلیکیشن Home قادر خواهند بود تا لوازم هوشمند خانگی خود را کنترل کنند.

نظر شما درباره پشتیبانی از پلتفرم خانه هوشمند اپل در تلویزیون اندرویدی سونی و دیگر شرکت‌های مطرح تولیدکننده تلویزیون چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات