ال جی در CES 2019 تلویزیون های ۶۵ و ۸۸ اینچ 8K را رونمایی خواهد کرد

یک‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی در CES امسال دو تلویزیون گران قیمت ۶۵ و ۸۸ اینچ با پشتیبانی از رزولوشن 8K را رونمایی می‌کند.
تبلیغات

آن‌طورکه معلوم است، ال‌جی قصد دارد با دست پُر در CES 2019 حضور پیدا کند. این شرکت اعلام کرده که در این کنفرانس، دو تلویزیون 8K با اندازه‌های ۶۵ و ۸۸ اینچ را رونمایی خواهد کرد.

تلویزیون ۸۸ اینچ ال‌جی از نمایشگر CSO یا همان Crystal Sound OLED بهره می‌برد. در این نوع نمایشگرها،‌ سیستم پخش صدا در داخل خود نمایشگر جاسازی‌ شده است و بیننده می‌تواند تشخیص دهد که صدا از کدام طرف (بالا، پایین، چپ یا راست) بیرون می‌آید. ال‌جی در جریان کنفرانس مطبوعاتی‌اش، جزئیات فنی بیشتری در این زمینه ارائه خواهد داد.

البته، LG سال پیش هم موفق شده بود تلویزیون ۸۸ اینچ 8K بسازد. ظاهراً این شرکت درکنار مدل جدید تلویزیون ۸۸ اینچ خود قصد دارد تلویزیون ۶۵اینچی 8K را نیز معرفی کند. جالب است بدانید هر تلویزیون 8K از ۳۳میلیون پیکسل برخوردار است؛ حال آنکه تلویزیون 4K تنها ۸.۳میلیون پیکسل دارد و این موضوع تفاوت کیفیت آن‌ها را به‌خوبی نشان می‌دهد.

فراموش نکنید ال‌جی از نمایشگر ۶۵ اینچ سری Crystal Motion OLED با وضوح UHD 4K نیز استفاده می‌کند که زمان‌پاسخ‌دهی ۳.۵ میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد و در نوع خود بسیار جالب‌ است. این تلویزیون ال جی به کاربران امکان می‌دهد بدون دیدن هرگونه موشن‌بلور، از تماشای مسابقات ورزشی و فیلم‌های اکشن لذت ببرند.

تلویزیون 8K ال جی در CES 2019

افزون‌بر‌این‌، شرکت ال‌جی دیسپلی قصد دارد در اقدامی جالب، مجسمه‌‌ای به‌شکل گُل را با استفاده از چهار تلویزیون خم‌شدنی ۶۵ اینچ UHD OLED در نمایشگاه CES امسال به‌نمایش بگذارد. ال‌جی هدفش از ساخت این سازه را نمایش مزیت‌های بی‌نظیر تلویزیون‌های رول و خم‌ شدنی بیان می‌کند.

ال‌جی دیسپلی همچنین قصد دارد وایت‌برد الکترونیکی ۸۶ اینچی را درمعرض نمایش قرار دهد. درواقع، این وایت‌برد نمایشگری غول‌پیکر به‌شمار می‌آید و به فناوری in-Touch اختصاصی این شرکت مجهز شده است. فناوری یادشده باعث می‌شود این وایت‌برد الکترونیکی، دقت لمسی بیشتری داشته باشد و کیفیت تصویر بهتری ارائه دهد. همچنین، این فناوری امکان تولید نمایشگرهایی با اندازه‌ی باریک را فراهم می‌سازد. ال‌جی درکنار محصولات یادشده، نمایشگری بزرگ متشکل از چهار پنل ۵۵ اینچ OLED را درمعرض نمایش قرار خواهد داد.

ال‌جی با دست پُر در نمایشگاه 2019 CES حضور خواهد یافت

این شرکت اعلام کرده در CES امسال، قصد دارد بزرگ‌ترین پنل ۱۲.۳اینچی OLED شفاف دنیا را رونمایی کند. این پنل ۴۵درصد شفافیت خواهد داشت. به‌علاوه، ال‌جی در پی آن است تا نمایشگر ۱۲.۳اینچی QHD POLED از نوع CID را نیز معرفی کند. این پنل‌ها و چند محصول دیگری که ال‌جی قصد دارد آن‌ها را رونمایی کند، مخصوص خودرو هستند.

این شرکت در CES 2019، مدل مفهومی مانیتوری ۲۷اینچی به‌نام Neo Art را رونمایی می‌کند. کاربران می‌توانند به‌سادگی رایانه‌ها یا گوشی‌های هوشمند خود را ازطریق درگاه USB-C به این مانیتور متصل کنند. Neo Art مانیتوری حمل‌شدنی و بی‌سیم است و می‌تواند کاربرد زیادی داشته باشد.

علاوه‌بر‌این، ال‌جی دیپسلی مانیتور ۲۷اینچی UHD LCD را معرفی خواهد کرد که فقط ۲.۸ میلی‌متر حاشیه در کناره‌هایش دارد. حاشیه‌های این مانیتور درمقایسه‌با مدل‌های فعلی بازار ۵۰ درصد کاهش یافته است. البته برنامه‌های ال‌جی به همین‌جا ختم نمی‌شود. این شرکت همچنین قصد دارد مانیتور ۱۳.۳ اینچی UHD LCD را برای لپ تاپ معرفی کند. این نمایشگر به‌لطف بهره‌مندی از فناوری‌های ویژه‌ی ال‌جی، به‌طرز درخورتوجهی انرژی کمتری مصرف خواهد کرد.

تلویزیون 8K ال جی در CES 2019

ال‌جی ضمن رونمایی محصولات یادشده، تلویزیون ۶۵ و ۷۵ اینچ 8K LCD مبتنی بر فناوری IPS را نیز معرفی خواهد کرد. این دو پنل زاویه‌ی دید بسیار زیادی خواهند داشت و اگر از زاویه‌های مختلف به آن نگاه کنید، هیچ‌گونه تحریف رنگ یا کاهش نوری مشاهده نخواهید کرد که در نوع بسیار جالب‌ و مهم است.

سنگ-بیوم هان، مدیرعامل شرکت ال‌جی دیسپلی، در بیانه‌ای می‌گوید:

ال‌جی دیپسلی با پاسخ فعالانه و سریع به ترندهای درحال‌تغییر این صنعت و نیازهای بازار، همواره توانسته سردمدار حوزه‌ی خودش باشد. در جایگاه رهبر نمایشگرهای بزرگ OLED، به‌منظور رشد هرچه‌بیشتر بازار قصد داریم مزیت‌های حاصل از OLEDها را فراتر از دنیای تلویزیون‌ها ببریم. با انجام این کار، خواهیم توانست به‌طور مداوم محصولاتی ارزشمند را به بازار و مشتریان ارائه دهیم و جایگاه خودمان را به‌عنوان رهبر صنعت نمایشگرها تثبیت کنیم.

دیدگاه شما درباره‌ی برنامه‌های ال‌جی برای نمایشگاه سی‌ئی‌اس ۲۰۱۹ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات