معرفی تلویزیون هوشمند شخصی ۲۷ اینچ ال‌جی

جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
پیش از شروع نمایشگاه IFA، اطلاعات مربوط به تلویزیون هوشمند شخصی ال‌جی را در زومیت خواندید. اما با شروع این نمایشگاه، اطلاعات بیشتری در مورد این تلویزیون جذاب بدست آمده است. تلویزیون ۲۷ اینچی شخصی هوشمند ال‌جی (LG Personal Smart TV) دارای رزولوشن ۱٫۹۲۰ در ۱٫۰۸۰ پیکسل بوده و پنل آن نیز از نوع IPS است. این تلویزیون علاوه بر HDMI و USB مجهز به پورت LAN و SCART نیز است. پنل IPS این تلویزیون باعث افزایش زاویه دید و دقت در نمایش رنگ‌ها شده است.
تبلیغات

این تلویزیون از اتصالات و امکانات بسیاری برای ارتباط با دستگاه‌های دیگر بهره‌ می‌برد، که از این میان می‌توان به پورت MHL و سیستم WiDi برای اشتراک‌گذاری عکس اشاره کرد.

تلویزیون هوشمند شخصی ال‌جی از نظر ظاهری نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد، لبه‌های دور نمایشگر مستحکم و فلزی بوده و به‌راحتی روی آن خط و خش به جا نمی‌ماند.

LG Smart TV امکان پخش تصاویر ۲ بعدی و ۳ بعدی را داشته و قرار است از ماه آینده وارد بازار جهانی شود. اما هنوز قیمت این تلویزیون اعلام نشده است. سه بعدی در این تلویزیون نیز مانند دیگر تلویزیون‌های سه بعدی ال‌جی از نوع Passive است و کاربر می‌تواند ازطریق عینک‌های ارزان‌قیمت آن تصاویر سه بعدی را تماشا کند.

تلویزیون TM2792 ال‌جی از بسیاری ار تکنولوژی‌های این شرکت شامل SmartShare که به کاربر امکان دسترسی به فایل‌های ذخیره شده روی لپ‌تاپ، تلویزیون هوشمند یا درایو‌های اکسترنال را ازطریق اتصال بی‌سیم میسر می‌کند، بهره می‌برد.

کاربر می‌تواند ازطریق ریموت کنترل Smart Remote ال‌جی به منوها و امکانات این تلویزیون هوشمند دسترسی داشته باشد. کارکرد این تلویزیون را در ویدئو زیر مشاهده خواهید کرد:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات