ال جی تلویزیون ۸۴ اینچ Ultra HDTV خود را با رزولوشن 4K وارد بازار کرد

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تلویزیون‌های 4K سریع‌تر از آنچه تصور می‌کردیم وارد بازار خواهند شد، امروز ال‌جی اولین نمایشگر 4K خود را در سایز ۸۴ اینچ وارد بازار کرد.
تبلیغات

تلویزیون ال جی 84LM9600 تا ماه آینده وارد بازار جهانی خواهد شد. این تلویزیون که در شاخه UHDTVها قرار می‌گیرد دارای رزولوشن 3,840 در 2,160 پیکسل بوده و حدود ۲۲ هزار دلار قیمت دارد.

ال‌جی مدل 84LM9600 را برای تلویزیون Ultra HDTV خود انتخاب نموده است. این تلویزیون سه بعدی از فناوری Passive این شرکت بهره می‌برد که با صدای سه بعدی ۲.۲ کاناله نیز یکپارچه شده است.برای آشنایی با فناروی‌های مختلف سه‌بعدی از جمله Passive به مقاله «هر آنچه در مورد تلویزیون های سه بعدی (3D TV) باید بدانید » مراجعه نمایید.

خبر بد این است که یافتن محتوای 4K تقریبا غیرممکن می‌باشد یعنی هنوز هیچ فیلم و یا ویدیو غیر تبلیغاتی با رزولوشن 4K تهیه نشده است و این بدین معناست که اگر صاحب این تلویزیون باشید باز هم مجبورید ویدیوهای 1080p در آن تماشا کنید. البته بعضی از بازی‌های PS3 و یا بازی‌های PC از این رزولوشن پشتیبانی می‌کنند اما بازی‌های ویدیویی به تنهایی نمی‌توانند قیمت ۲۲٫۱۰۵ دلاری این تلویزیون را توجیه کنند.

ال‌جی کنترل از راه دور جادویی خود را نیز به این تلویزیون اضافه کرده است.

به نظر شما چقدر تا همگانی شدن تلویزیون‌های 4k و محتوا با این رزولوشن فاصله داریم؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات