از تلویزیون‌های 2016 SUHD سامسونگ رونمایی شد

یک‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 از جدیدترین نسل تلویزین‌های SUHD خود رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید با ویژگی‌های جدید این تلویزیون‌های آشنا شوید.
تبلیغات

سامسونگ یکی از برترین تولید کنندگان تلویزیون جهان در ده سال گذشته، از سری جدید تلویزیون‌های SUHD خود در نمایشگاهCES 2016 رونمایی کرد. سری 2016 تلویزیون‌های SUHD با نمایشگرهای کوانتوم دات نزدیک‌ترین کیفیت تصویر به واقعیت را عرضه می‌کنند. این تلویزیون‌ها طراحی زیبایی دارند و کاربری هوشمند آن‌ها نیز آسان‌تر شده است.

علاوه بر این، همه تلویزیون‌های SUHD سال ۲۰۱۶ از هاب اینترنت اشیاء بهره‌مند هستند که تلویزیون را به‌عنوان مرکز کنترل تمام اجزای یک خانه هوشمند تبدیل می‌کند.

به گفته یکی از مدیران ارشد سامسونگ :

تلویزیون‌های SUHD جدید سامسونگ با قابلیت نمایش بهترین کیفیت تصویر، محصولی متمرکز بر نوآوری‌هایی است که برای مصرف‌کننده بیشترین اهمیت را دارد. سامسونگ در سال ۲۰۱۶ یک قدم از هر آنچه تا به حال انجام داده‌ فراتر می‌رود تا ترکیبی خلاقانه از طراحی، مهندسی و هنر عرضه کند.

تلویزیون‌های SUHD جدید سامسونگ از قابلیت HDR برخوردارند. همچنین تکنولوژی Ultra Black برای کاهش بازتاب اضافی نور در این سری از تلویزیون‌ها به کار گرفته شده است. این تکنولوژی به گونه‌ای طراحی شده است که نور طبیعی را جذب می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد تا دید بهتری در فضایی با نور کم داشته باشد.

طراحی ۳۶۰ درجه برای غرق شدن در تصویر

چهار سال پس از معرفی اولین تلویزیون Curved، امسال سامسونگ تلویزیون مدل KS9500 SUHD TV که اولین تلویزیون بدون قاب Curved است را برای ارائه تجربه‌ای از غرق شدن در تصویر برای کاربران به ارمغان می‌آورد. سامسونگ در طراحی این تلویزیون تلاش کرده تا عناصر غیرضروری، حتی پیچ‌های پشت تلویزیون را حذف کند تا محصولی زیباتر تولید کند.

سرگرمی نامحدود و یکپارچه، تنها با یک ریموت کنترل

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ با سیستم‌عامل تایزن، دسترسی به محتوا و خدمات را برای کاربران ساده‌تر کرده‌اند. همه محتوای موردنیاز کاربر در اسمارت هاب این تلویزیون‌ها قابل‌دسترسی است. از سوی دیگر، این تلویزیون‌های هوشمند، نیاز به استفاده از ریموت کنترل‌های متعدد را از بین برده است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند تنها با استفاده از ریموت کنترل هوشمند تمامی ابزارهای جانبی را بدون نیاز به نصب برنامه کنترل کنند. همچنین، کاربران از این پس می‌توانند بدون نیاز به کنسول بازی از تجربه بازی روی یک صفحه‌نمایش بزرگ لذت ببرند. بیش از ۵۰۰ بازی آنلاین و قابل دانلود روی تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۱۶ سامسونگ موجود است. سرویس EXTRA که جهت نمایش اطلاعات تکمیلی درباره برنامه در حال پخش همچون اطلاعات شخصی بازیکنان ورزشی و یا اطلاعات بازیگران یک فیلم می باشد و اپلیکیشن موبایلی Samsung Smart View از دیگر امکانات تلویزیون‌های جدید سامسونگ هستند.

تلویزیون، مرکز کنترل خانه‌های هوشمند

تمامی تلویزیون‌های SUHD سامسونگ در سال ۲۰۱۶ از فناوری اینترنت اشیا بهره می‌برند. از این پس، دیدن اینکه چه کسی زنگ در خانه را زده است تا قفل کردن در و خاموش کردن چراغ‌ها، با تلویزیون SUHD صورت می‌گیرد. تلویزیون‌های SUHD از طریق تکنولوژی اتصال و کنترل اشیا هوشمند، از ۲۰۰ دستگاه هوشمند دیگر پشتیبانی می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات