جدیدترین تلویزیون‌های 4K سونی از HDR پشتیبانی می‌کنند

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی هر سال در CES از تلویزیون‌های جدید خود رونمایی می‌کند و امسال نیز لاس و گاس میزبان جدیدترین فناوری‌ها و محصولات سونی در شاخه‌ی صوتی و تصویری است. سونی در CES 2016 خبر از پشتیبانی از ویدیوها HDR در تلویزیون‌های خود داد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

تلویزیون‌های پرچمدار سری X930D که قادر به پخش ویدیو 4K هستند قرار است تصاویر را واضح و رنگ‌ها را زنده نمایش دهند، چرا که این تلویزیون‌ها از HDR پشتیبانی خواهند کرد.

تلویزیون‌های اندرویدی ۵۵ و ۶۵ اینچ سونی نیز از این فناوری پشتیبانی خواهند کرد. سونی به جای آنکه به محتوای موجود در آمازون بسنده کند، دست به کار شده و سرویس ارائه‌ی محتوای HDR را ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند به فیلم‌ها و محتوای تصویری HDR دسترسی داشته و در تلویزیون‌های این شرکت از آن‌ها استفاده کنند.

سونی  اعلام کرده  که سخت‌افزار تلویزیون‌های خود را نیز ارتقاء داده است تا با فناوری HDR سازگار شوند. تلویزیون‌های این شرکت قادر خواهند بود تا داینامیک رنج وسیعی را به تصویر بکشند و مشکی بصورت کاملا عمیق و کنتراست تصویر در سطح عالی قرار بگیرد. سونی می‌گوید شدت روشنایی تلویزیون‌های این شرکت به لطف بکار گیری فناوری HDR تا ۴۰۰۰ نیت افزایش می‌یابد.

سونی در کنفرانس خود در نمایشگاه CES 2016 اشاره‌ای به قیمت X930D نکرده  و تنها گفت که این تلویزیون‌ها قرار است اوایل سال ۲۰۱۶ به همراه تلویزیون ۷۵ اینچ X940 روانه‌ی بازار شوند. این شرکت علاوه بر این‌ها برنامه ریزی کرده تا تلویزیون‌های ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچ از سری X850D را هم برای رقابت در بازار تلویزیون در اختیار مشتریان قرار دهد.

اگر مایل هستید تا در باره‌ی فناوری HDR بیشتر بدانید مقاله‌ی «HDR چیست، چه تاثیری در عکاسی دارد و چه زمانی باید یا نباید از آن استفاده نمود؟» را مطالعه کنید.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات