ال ‌جی تلویزیون 98 اینچ 8K را به CES 2016 آورد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
هنوز تلویزیون‌های 4K آنطور که باید و شاید رایج نشده‌اند و محتوای 4K نیز چندان در دسترس نیست. در چنین شرایطی ال‌جی یک تلویزیون ۹۸ اینچ با رزولوشن خارق‌العاده‌ی 8K را به لاس وگاس آورده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ال‌جی در CES امسال یک تلویزیون ۹۸ اینچ با نام مدل UH9800 را به نمایش درآورده که از رزولوشن خارق‌العاده 8K پشتیبانی می‌کند. ال‌جی باور دارد که این تلویزیون که فعلا یک نمونه‌ی اولیه‌ است و به تولید انبوه نرسیده، از نظر کیفیت صدا و تصویر، تجربه‌ای متفاوت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این بزرگ‌ترین تلویزیون دنیا نیست؛ چرا که پیش از این کمپانی‌های دیگر تلویزیون‌های بزرگ‌تر از ۹۸ اینچ را نیز در همین نمایشگاه CES به نمایش درآورده بودند.

قیمت تلویزیون ال‌ جی هنوز اعلام نشده است؛ اما از آنجایی که پیش‌تر شارپ تلویزیون ۸۵ اینچ 8K خود را ۱۳۳ هزار دلار قیمت گذاری کرده بود انتظار می‌رود ال‌جی نیز قیمتی در همین حدود را برای نمونه‌ی اولیه‌ از تلویزیون 8K خود تعیین کند.

با این حال این تلویزیون قرار نیست به این زودی‌ها در خانه‌ی مصرف‌کننده‌های عادی مورد استفاده قرار گیرد و شاید در سال‌های آینده و با تولید انبوه‌ آن، بعضی از شرکت‌ها بر اساس نیاز خود نسبت به تهیه تلویزیون‌های 8K اقدام کنند.

در حال حاضر کل صنعت صوتی تصویری شامل تلویزیون، سینما، دوربین‌های فیلم‌برداری و غیره در تلاش هستند تا رزولوشن 4K را به رزلوشن رایج بازار تبدیل کنند و پس از آن چند سالی طول می‌کشد تا 4K جای خود را به 8K بدهد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات