ریموت کنترل تایزنی جدید سامسونگ همه‌ گجت‌ها را کنترل می‌کند

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ از جمله‌ی کمپانی‌هایی است که همیشه با دستی پر در نمایشگاه CES 2016 حاضر شده است. یکی از محصولات این کمپانی ریموت کنترلی است که می‌تواند علاوه بر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، سایر گجت‌ها را نیز کنترل کند.
تبلیغات

سامسونگ با تولید ریموت‌های هارمونی برای تلویزیون‌های هوشمند خود، کار کردن با این محصولات را برای کاربران بسیار ساده کرده است، اما این همه‌ی داستان نیست و سامسونگ در سال ۲۰۱۶ قابلیت‌های ریموت کنترل خود را بیش از پیش افزایش داده است. در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 شاهد رونمایی از تلویزیون‌های جدید اسمارت سامسونگ هستیم که در کنار آن ریموت کنترل‌های جدید سامسونگ قرار گرفته‌اند. این ریموت‌ها قادر هستند علاوه بر تلویزیون‌های سامسونگ، سایر گجت‌های هوشمند نظیر کنسول‌های بازی، ست‌تاپ باکس و سایر تجهیزات موجود در اتاق نشیمن را به راحتی شناسایی کرده و کنترل کنند. این ریموت کنترل مبتنی بر سیستم عامل تایزن بوده و با استفاده از آن دیگر نیازی به در دست داشتن چندین ریموت مربوط به گجت‌های مختلف خود ندارید.

تغییرات جدید تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ تنها محدود به کنترل نبوده و اینترفیس Smart Hub نیز با تغییراتی همراه شده است که از جمله‌ی آن می‌‌توان به تجمیع محتوای منابع مختلف در یک مکان اشاره کرد. این موضوع باعث می‌شود تا دیگر نیازی به مراجعه به اپلیکیشن‌های مختلف کاهش پیدا کند.

هنوز اطلاعات بیشتری در این خصوص در دست نیست و برای دریافت قابلیت‌های جدید تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی باید در انتظار کنفرانس مطبوعاتی کره‌ای‌ها باشیم که بامداد سه شنبه برگزار خواهد شد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات