اپل‌تی وی جدید، فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن‌های خود را خواهد داشت

چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
اپل امروز علاوه بر تبلت ۱۲.۹ اینچی جدید خود از نسل جدید اپل تی وی نیز رونمایی کرد. در نسل جدید ست‌تاپ‌باکس اپل بر روی بازی‌ها توجه ویژه‌ای شده و اپ استور اختصاصی نیز برای اپلیکیشن‌ها در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

سخت‌افزار اپل‌تی‌وی نسبت به نسل قبلی تغییر چندانی نکرده است، اما یک فروشگاه جدید برای اپلیکیشن‌های آن در نظر گرفته شده است. رابط کاربری این اپل‌تی‌وی نیز بروز شده است و tvOS نیز سریع‌تر و نرم‌تر از قبل اجرا می‌شود. اپل می‌گوید در تلاش است تا تجربه‌ی ساده‌تر و کاربردی‌تری در زمان استفاده از تلویزیون در اختیار کاربر قرار گیرد.

اپلیکیشن‌های فعلی بر روی اپل‌تی‌وی وجود خواهند داشت و علاوه بر آن‌ها اپلیکیشن جدید اپل‌تی‌وی، آیتونز مووی، آیتونز تی‌وی و اپل موزیک نیز برای ست‌تاپ‌باکس جدید اپل ارائه شده‌اند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند کدهای فعلی خود را به اپل‌تی و سیستم‌عامل tvOS منتقل کنند. در حال حاضر اپلیکیشن‌های نت‌فلیکس، HBO و Hulu نیز برای این دستگاه آماده‌ی استفاده هستند.

اما اپل در اپل تی‌وی بر روی بازی‌ها نیز تمرکز کرده و قصد دارد وارد رقابت با کنسول‌های بازی خانگی شود. بازی‌هایی همچون Disney Infinity  و Guitar Hero برای اپل‌تی‌وی ارائه شده‌اند.

در حال بروزرسانی...

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات