Google TV فیلم‌ و استریم‌های ویدیویی را از گوشی‌ و تبلت‌های اندرویدی برروی تلویزیون پخش می‌کند

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
یکی از مهم‌ترین دلایل فروش خوب Apple TV فناوری Airplay است که به سادگی امکان پخش محتوا از دستگاه‌های iOS (و به زودی از کامپیوترهای مک) را به دارندگان این دستگاه می‌دهد. یکی از سازندگان ست‌تاپ‌باکس گوگل تی‌وی یعنی Honeywld، به زودی ویژگی مشابهی به تلویزیون گوگل اضافه خواهد کرد. این کمپانی در نمایشگاه Computex یک گوگل-‌تی‌وی جدید را به نمایش گذاشت که با ایجاد روشی ساده برای کاربران امکان نمایش محتوا از تبلت‌ و گوشی‌های اندرویدی برروی تلویزیون را امکان‌پذیر می‌کند.
تبلیغات

کاربران باید یک نرم‌افزار مخصوص که هم اکنون در حال توسعه است را نصب کنند. این باکس می‌تواند محتواهای دیگر شامل عکس‌ها را نیز همگام‌سازی کند (اگر پشتیبانی از موزیک نیز در آن در نظر گرفته شود متعجب نخواهیم شد).

این باکس مبتنی بر اندروید ۴ خواهد بود و یک پردازنده دو هسته‌ای ARM Cortex A9 نیز دارد. سایر خصوصیات عبارتند از ۴ گیگابایت حافظه فلش، یک گیگابایت حافظه رم، و پورت‌های microSD، Ethernet، و HDMI. سازنده گوگل‌تی‌وی امیدوار است فروش این باکس را از ماه جولای در سراسر تایوان آغاز کند و تخمین می‌زند که قیمت آن بین ۹۵ تا ۱۲۰ دلار آمریکا باشد. هنوز معلوم نیست که چه زمانی در خارج از تایوان عرضه شود، اما متعجب نخواهیم شد اگر تولیدکنندگان بیشتری این تکنولوژی را در گوگل‌تی‌وی‌های خود به کار گیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات