سامسونگ سرویس استریم بازی GameFly را روی تلویزیون‌های هوشمند خود ارائه می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی گیم‌فلای سرویس استریم خود را از ماه ژوئن در اختیار کاربران قرار ‌می‌دهد؛ اما برای استفاده از این سرویس کاربران باید از ست‌تاپ باکس فایر تی‌وی آمازون بهره می‌گرفتند. ساعاتی پیش سامسونگ در جریان کنفرانس اینترنت اشیاء خود در ایفا ۲۰۱۵ اعلام کرد که این سرویس در تلویزیون‌های این کمپانی نیز قابل استفاده خواهد بود.
تبلیغات

سامسونگ در جریان کنفرانس خود در ایفا ۲۰۱۵ اعلام کرد که سرویس استریم گیم‌فلای را که از ماه ژوئن در اختیار کاربران قرار گرفته، روی تلویزیون‌های خود در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

براساس اطلاعات ارائه شده، کاربران تلویزیون‌های سامسونگ در اغلب کشورهای آمریکایی و اروپایی قادر خواهند بود تا از این سرویس با استفاده از تلویزیون‌های سامسونگ بهره ببرند؛ البته منظور از کاربران تلویزیون‌های سامسونگ محصولات سری هوشمند این کمپانی است که از سال ۲۰۱۴ به بعد تولید و روانه‌ی بازار شده‌اند.

سرویس استریم گیم فلای از سایر سرویس‌های عرضه شده در این حوزه کمی متفاوت‌تر است. برخلاف سایر سرویس‌های استریم که با پرداخت مبلغی می‌توان از تمام محتوای موجود استفاده کرد، در گیم‌فلای با پرداخت مبلغ ۶.۹۹ دلار می‌توان محتوای مربوط به ۶ عنوان بازی را مورد استفاده قرار داد. در حال حاضر تنها ۴۰ عنوان بازی توسط این سرویس پشتیبانی می‌شود، اما در آینده تعداد بازی‌های پشتیبانی شده نیز افزایش خواهد یافت.

حوزه‌ی سرویس‌های استریم بازی در حال تبدیل شدن به یکی از بخش‌هایی است که کمپانی‌های دیگری نیز در حال وارد شدن به آن هستند. از این جمله می‌توان به نام‌های شناخته شده‌ای نظیر سونی و انویدیا اشاره کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات