تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به سیستم پرداخت جدید مجهز می‌شوند

پنج‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ سیستم پرداخت ساده‌ای را برای تلویزیون های هوشمند خود راه اندازی کرده است. این خبر خوبی برای میلیون‌ها مشتری سامسونگ بعنوان بزرگترین تولید کننده تلویزیون‌های هوشمند دنیا محسوب می‌شود. گفته می‌شود که این سیستم پرداختی از کارت‌های اعباری اصلی دنیا، دبیت‌ کارت‌ها، پی‌پال و سایر پرداخت‌های موبایلی پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ سیستم پرداخت جدیدی را برای تلویزیون‌های هوشمند خود راه اندازی کرده است. نکته اصلی این است که کره‌ای‌ها در تلاشند تا نشان دهند که چقدر با این روش جدید فرایند پرداخت ساده شده است. پس از این که ثبت نام اولیه انجام شد فقط ۳ قدم برای کاربر وجود دارد تا تراکنش مالی خود را انجام دهد. برای انجام این کار کافی است که شما آیتمی را که می‌خواهید خریداری کنید، انتخاب و دکمه Pay Now را فشار دهید سپس شماره ‌PIN‌ خود را وارد کنید. خرید شما انجام شده است.

شاید با خود بگویید وقتی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از اندروید استفاده نمی‌کنند و تایزن  روی آن‌‌ها نصب شده چنین قابلیتی چه سودی برای ما دارد؟  این تلویزیون‌ها از ویژگی بهره می‌برند که بسیاری از کاربران اندروید هم می‌توانند از آن استفاده کنند. کاربرانی که از موبایل‌های ساخت سامسونگ استفاده می‌کنند قادر خواهند بود تا اطلاعات حساب سامسونگ خود و روش‌های پرداختی ثبت شده را به تلویزیون‌های سامسونگ خود منتقل کنند و به این ترتیب روند ثبت حساب‌های آن‌ها به مراتب ساده‌تر  انجام خواهد شد. این امر سبب خواهد شد که خرید محتوا و دسترسی به خریدهای درون بازی‌ها ساده‌تر از قبل شود.

علاوه بر این سامسونگ امنیت این روش را تضمین کرده است. کیبوردمجازی امنیتی روی تصویر سامسونگ هم به شما کمک می‌کند تا اطلاعات رمز عبور و اطلاعات ورودی خود را به صورت امن وارد کنید. این اولین کیبورد مجازی استفاده شده در تلویزیون‌های هوشمند برای ورود اطلاعات پرداختی است. سامسونگ اعلام کره که بزودی اطلاعات بیشتری در مورد این سیستم پرداخت ارائه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات