مدیرعامل فاکس‌کان ادعا می‌کند که در حال آماده‌سازی خط تولید تلویزیون اپل است

سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل فاکس‌کان گفته که این کمپانی آماده تولید محصول جدیدی است که مطمئنا تب زیادی بین مردم ایجاد می‌کند.
تبلیغات

در همین راستا، یکی از تامین‌کنندگان قطعات اپل، هرگونه همکاری اپل با Foxconn برای تولید تلویزیون را انکار کرد. با وجود انکار این تامین‌کننده، شایعات حاکی از این هستند که اپل در حال تولید تلویزیونی با سیستم‌عامل مخصوص این کمپانی است.

به نقل از روزنامه ChinaDaily، نشست خبری فاکس‌کان که با حضور تری گو (Terry Gou) برگزار شد، به بحث و بررسی پیرامون برنامه‌های آینده این تولیدکننده ابزارآلات الکترونیکی گذشت. گو همچنین اعلام کرد شرکت فاکس کان در حال بهینه سازی خطوط تولید خود می باشد.

از این گذشته بنا به اخبار تایید نشده، اپل می‌کوشد تا تلویزیون خود را به برنامه تشخیص صوتی Siri و دوربین داخلی برای شبکه اجتماعی FaceTime تجهیز کرده و بستر لازم را برای دسترسی کاربران به فروشگاه برنامه های خود یعنی App Store نیز فراهم نماید. مواردی که می‌تواند بر هرچه جذاب‌تر شدن این محصول صحه بگذارند.

apple-itv-future-vision-artist-0

مدتی است همگان از اراده اپل در تولید تلویزیونی مخصوص اطلاع دارند، اما بازار شایعات زمانی داغتر شد که پس از مرگ مدیر عامل فقید این شرکت، زندگی نامه اش چاپ و به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها تبدیل شد. در این کتاب استیو جابز اذعان می‌کند موفق به نوشتن کدهای برنامه و ایجاد رابط گرافیکی مناسبی برای این محصول شده است.

همچنین در این کتاب آمده است: مایلم تلویزیون بسازم که کار با آن بسیار ساده بوده و قادر باشد به iCloud متصل گردد. بالاخره موفق شدم موفقیت های جالب توجهی در کدنویسی در این رابطه کسب کنم.

به گزارش شبکه خبری بلومبرگ و بنا به اخبار حاصله از منابع مختلف، هم‌اکنون جف رابین، معاون بخش برنامه‌های کاربر محور فاکس‌کان، مدیریت گروه تولید این تلویزیون اپلی را بر عهده دارد.

اکنون با توجه به اذعان شرکت فاکس‌کان در آمادگی برای تولید این محصول، پرسش اینجاست که چه زمانی می توان شاهد عرضه این تلویزیون باشیم. محصولی که به اعتقاد برخی از کارشناسان امر، اپل نمی تواند زودتر از 2014 آن را عرضه نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات