شبیه‌سازی حضور در ورزشگاه با تلویزیون‌های سامسونگ

شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
در تلویزیون‌های سامسونگ قابلیتی وجود دارد که حس حضور در ورزشگاه را به هنگام تماشای مسابقات ورزشی، شبیه‌سازی می‌کند.حالا که خرید بلیط مسابقات لیگ جهانی والیبال به دلیل تقاضای زیاد به امری دشوار تبدیل شده، این قابلیت می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.
تبلیغات

لیگ جهانی والیبال در این روزهای داغ تابستان، برای تیم ملی ایران به مرحله حساس و نفس‌گیری رسیده است. ایران در این دوره از مسابقات به موفقیت چشمگیری دست یافته و نتایج کسب شده توسط تیم ملی ایران باعث شده تا مخاطبان بسیاری پیگیر نتایج و تماشای زنده این مسابقات باشند. شاید خیلی‌ها بگویند هیچ‌چیز جای لذت تماشای مسابقات در ورزشگاه را با آن همه هیجان و سروصدا نمی‌گیرد. اما اگر تلویزیون شما قابلیت‌هایی داشته باشد که شرایط تماشا در استادیوم ورزشی را برایتان شبیه‌سازی کند، شاید دیگر این موضوع خیلی صحت نداشته باشد. با فعال‌کردن حالت ورزشی تلویزیون‌های سامسونگ، تمام پارامترهای صوتی و تصویری که برای تماشای لذت‌بخش یک مسابقه ورزشی نیاز است ارتقاء می‌یابد تا احساس کنید که در ورزشگاه نشسته‌اید!

بررسی یک صحنه مشکوک

حالت ورزشی (Sport Mode)، برای علاقه‌مندان به ورزش‌های محبوبی همچون فوتبال، والیبال و... که مخاطبان تلویزیونی بسیاری دارند، خلق شده است. با یک کلیک امکانات مربوط به حالت ورزشی تلویزیون سامسونگ فعال می‌شود و نه تنها کیفیت پخش رنگ‌ها و صدای ورزشگاه را برای شما تقویت می‌کند، بلکه با قابلیت مکث و بزرگنمایی صحنه‌های مسابقه، این امکان را فراهم می‌کند تا جزییات دقیقی از یک صحنه مشکوک به خطا در محوطه جریمه یا آفساید یا خطای تور در والیبال و... را بررسی کنید. البته این کیفیت تنها به تصویر محدود نمی‌شود و کاربران می‌توانند صدای روی تصاویر را هم ضبط کنند؛ به این ترتیب هیچ اتفاقی در یک مسابقه ورزشی از تیررس دید تماشاگران تلویزیونی دور نمی‌ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات