تلویزیون های QLED سامسونگ به بازار ایران رسیدند

پنج‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ با همکاری سام سرویس در مراسمی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، ورود تلویزیون‌های QLED به بازار کشور را اطلاع‌رسانی کرد.
تبلیغات

سامسونگ در مراسم امروز صبح خود، خبر از ورود تازه‌ترین مدل‌ از تلویزیون‌های هوشمند شامل QLED، تلویزیون‌‌های Premium UHD و مدل‌های 2017 UHD به بازار ایران داد.

تلویزیون‌های QLED سامسونگ در دو مدل Q77F صفحه تخت و Q78C با صفحه منحنی تولید شده‌اند. طراحی این تلویزیون‌ها با تمرکز بر سه موضوع کیفیت تصویر، هوشمندی بیشتر و سبک طراحی متناسب با زندگی روزمره کاربران انجام شده است.

آرین سیف هاشمی، مدیر ارشد بخش لوازم صوتی‌وتصویری سامسونگ ایران، با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد تلویزیون‌های QLED گفت: «در بازار جهانی، انگیزه بالای ما در خلق نوآوری زمانی زبانزد شد که سامسونگ عنوان هفتمین برند ارزشمند جهان را به خود اختصاص داد. همین موفقیت‌ها توجه ویژه سامسونگ را به درکی ویژه از نیاز مصرف‌کنندگان و خلق امکاناتی جدید برای آن‌ها راهنمایی کرده است. این کامیابی همچنین ثمره درک نیاز مصرف‌کنندگان و خلق امکانات جدید برای آنان است.»

سیف هاشمی

به گفته سیف هاشمی، سامسونگ به‌عنوان برند پیشرو در بازار جهانی تلویزیون طی ۱۱ سال گذشته همواره تلاش کرده است تجربه‌ بصری بی‌همتا و ویژه‌ای پیش چشم کاربران خود قرار دهد و در تداوم این هدف، امسال تلویزیون‌های QLED را با ارائه بهینه‌ترین سطح روشنایی و فناوری‌های پیشرفته‌ای همچون HDR 1500 به بازار عرضه کرده است.

وی همچنین از طراحی ۳۶۰ درجه‌ی تلویزیون‌های جدید سامسونگ خبر داد که در این نوع طراحی کابل‌ها مخفی‌ شده و در طراحی پشت دستگاه همچون جلوی آن نهایت دقت به خرج داده شده است تا تلویزیون از تمام زوایا عالی به نظر برسد.

در این نشست خبری اعلام شد که سام الکترونیک، فناوری تولید این تلویزیون‌ها را به ایران خواهد آورد تا تلویزیون‌های QLED در کارخانه‌های مجموعه این شرکت و توسط مهندسان و متخصصان ایرانی تولید و آماده ورود به بازار شوند.

در حاشیه این مراسم اعلام شد که در تداوم ارائه خدمات VIP توسط سام سرویس و بیش از ۹۰۰ مرکز خدمات پس از فروش آن به خریداران تلویزیون‌های سامسونگ، برنامه‌های ویژه‌ای برای خریداران این نوع تلویزیون‌ها پیش‌بینی شده است.

براساس گفته‌های مدیر ارشد بخش لوازم صوتی‌ و تصویری سامسونگ، آنچه بیش از همه تلویزیون‌های QLED را از دیگر تلویزیون‌ها جدا می‌کند، استفاده از ذرات کوانتوم‌دات برای تولید رنگ است. با برخورد نور به ذرات ریز کوانتوم‌دات‌، این امکان فراهم می‌شود تا QLED-ها بیش از یک میلیارد رنگ خالص و زنده را نمایش دهند. شدت روشنایی این تلویزیون‌ها به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد که ۲ برابر بیشتر از نسل قبل تلویزیون‌های سامسونگ است. این تلویزیون‌ها همچنین از فناوری بهره می‌برند که در آن انعکاس نور محیط حذف شده است تا منابع نور محیطی تأثیر منفی در تجربه‌ی تماشای تصاویر ویدیویی در تلویزیون‌های QLED ایجاد نکنند.

در QLED-ها دیگر خبری از سیم‌های مختلف جلوی میز نیست و یک سیم نامرئی جای آن‌ها را پر کرده است. به کمک One connect این امکان به وجود آمده تا تمامی دستگاه‌های جانبی را در فاصله‌ای دور نسبت به تلویزیون قرار داد و همه آن‌ها را با یک کابل اپتیکال با ضخامت ۱.۸ میلی‌متر به تلویزیون متصل کرد. با ظرافتی که در طراحی پایه‌های تلویزیون صورت گرفته است، هیچ کابلی در اطراف تلویزیون مشاهده نمی‌شود.

تلویزیون‌های QLED سامسونگ به‌زودی در ۵ مدل سری Q77 با ابعاد ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ (برای مدل‌های Curved تنها در ۵۵ و ۶۵ اینچ)، با ضمانت سام سرویس دردسترس کاربران ایرانی خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات