ال‌جی با راهبرد Dual Premium بر روی تلویزیون‌های رده بالا و باکیفیت تمرکز می‌کند

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی امروز از تلویزیون‌های جدید خود در سئول برای سال ۲۰۱۵ رونمایی کرد و همزمان راهبرد Dual Premium را برای تمرکز بر روی بازار تلویزیون‌های رده بالا معرفی کرد. با راهبرد Dual Premium و با تلویزیون‌های OLED، شرکت ال‌جی جایگاه خود در بازار تلویزیون‌های پریمیوم را حفظ می‌کند.
تبلیغات

نمایشگرهایی با دقت رنگ بالا و مشکی عمیق

ال‌جی از خط تولید جدید تلویزیون‌های OLED شامل مدل‌های 55، 65 و 77 اینچ با صفحات تخت و منحنی رونمایی کرد. این شرکت همچنین مفهوم ABCD را برای تجمیع مزایای فناوری‌های نمایشگر OLED پیشگام این شرکت معرفی کرده است:

  • Angle (زاویه): تلویزیون‌های OLED ال‌جی تضمین می‌دهند که حتی بینندگانی که خارج از مرکز نشسته‌اند از کیفیت تصویر استثنائی لذت خواهند برد.
  • Black (مشکی) و Color (رنگی): محصولات OLED ویژگی‌های نمایشی پیشرفته‌ای شامل فناوری انحصاری شرکت ال‌جی WRGB OLED را به خدمت گرفته است. این ویژگی تضمین می‌دهد که تصاویر با رنگ‌هایی زنده و نرخ کنتراست بی‌نهایت و رنگ مشکی تمام عیار تولید می‌شوند.
  • Design (طراحی): فلسفه طراحی Art Slim شرکت ال‌جی بر روی ایجاد باریکترین تلویزیون تمرکز کرده است در حالی که کلیه اصول زیبائی‌شناسی، سادگی و ظرافت در آن حفظ شده باشد.

ال‌جی انتظار دارد هر چه که محتواهای کیفیت بالای بیشتری در دسترس قرار گیرد، فروش تلویزیون‌های OLED نیز رشد کند، زیرا مشتریان برای تماشای این محتواها به دنبال محصولات با کیفیت بیشتر هستند.

تلویزیون PRIME UHD

تلویزیون‌های PRIME UHD که یک رده از تلویزیون‌های ULTRA HD بالاتر قرار می‌گیرند، ویژگی‌هایی نظیر فناوری ColorPrime، روشنایی اولترا، پنل IPS، و قابلیت Prime Mastering Engine برای ارائه پریمیوم واقعی و تجربه شبه سینمایی دارند. فناوری ColorPrime محدوده رنگ‌هایی را که در نمایشگر نمایش داده می‌شوند، با رنگ‌های فسفری LED تقویت می‌کند و تصاویری واقعی و عمیق ایجاد می‌کند. فناوری روشنایی اولترا روشنایی و تاریکی قسمت‌های مختلف صفحه نمایش را به طور مداوم آنالیز می‌کند تا رزولوشن و روشنایی تصویر را بهبود بخشد. تجهیز شدن با پنل ای‌پی‌اس 4K به تلویزیون این اجازه را می‌دهد تا تصاویر با جزئیات بیشتر در زوایای بصری گسترده ایجاد شود. به علاوه، Prime Mastering Engine تنظیمات تلویزیون برای تقویت کیفیت تصویر به سطح پریمیوم را بهینه می‌کند.

LG-ULTRA-HD-TV-UF9500

به علاوه، تلویزیون PRIME UHD دارای نمایشگر شگفت‌انگیز UltraSlim Design بسیار باریک 5.8 میلی‌متری است. در حالی که سایر نمایشگرهای هم‌رده رقبایش دارای نمایشگرهایی بین 40 تا 50 میلی‌متر هستند. Auditorium Stand دارای پرداختی فلزی است و این استند به سیستم صوتی Harman/Kardon با عملکرد رفلکتور صدا تجهیز شده است.

پلتفرم جدید و هوشمند webOS 2.0 نسخه به روز شده رابط کاربری شرکت ال‌جی برای تلویزیون‌های هوشمند است. webOS 2.0 در ابتدا با شعار «تلویزیون‌ها دوباره ساده می‌شوند» طراحی شده بود تا پیچیدگی را از منوی سیستم کم کند. پیش‌بینی شده بود در شش ماه نخست سال 2015 تلویزیون‌های هوشمند با پلتفرم webOS به آمار یک میلیون فروش برسند.

برایان کوآن، رئیس و مدیراجرائی شرکت لوازم صوتی و تصویری ال‌جی می‌گوید:

ما از معرفی گستره جامع محصولات تلویزیون ممتاز که کیفیت تصویر فوق‌العاده با مفهوم پریمیوم را ارائه می‌کنند هیجان‌زده هستیم. تلویزیون‌های OLED و PRIME UHD شرکت ال‌جی با کیفت تصویرشان جایگاه این برند را مستحکم می‌کنند.

این شرکت تلویزیون‌های پریمیوم خود را اواخر ماه مارس روانه بازارهای خارجی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات