حضور ال‌جی و سونی با تلویزیون‌های 8K در CES

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
اگر شایعاتی که به تازگی مطرح شده‌اند، واقعیت داشته باشند، در CES 2015 رویای علاقه‌مندان به تلویزیون به واقعیت تبدیل خواهد شد. به نظر می‌رسد& ال‌جی و سونی تصمیم دارند تا با سورپرایزهایی در حوزه تلویزیون قدم به CES بگذارند.
تبلیغات

طبق اخباری که به تازگی منتشر شده است، دو شرکت ال‌جی و سونی تلویزیون‌های جدید 8K و کوانتوم دات را در CES 2015 معرفی خواهند کرد. شاید این خبر خوشی برای کسانی باشد که دیگر حوصله تلویزیون‌های 4K خود را ندارند و به دنبال ایجاد تنوع در سالن پذیرایی خانه خود هستند! البته تعداد این افراد کم است با این حال ورود تلویزیون‌های 8K احتمالا موجب مقرون به صرفه شدن تلویزیون‌های 4K می‌شود.

همچنین گزارش‌ها حاکی از این است که ال‌جی سری پنل‌های ال‌سی‌دی  Art Slim خود را در این رویداد معرفی خواهد کرد. تلویزیون‌های 55 و 65 اینچی به ترتیب ضخامت 7.5 . 8.2 میلی‌متر خواهند داشت که به این ترتیب مدل‌های جدید ال‌جی در زمره‌ی نازک‌ترین تلویزیون‌های دنیا قرار می‌گیرند. همچنین این تلویزیون‌ها به ترتیب 10.4 و 16.2 کیلوگرم وزن خواهند داشت و به این ترتیب در حدود 25 درصد سبک‌تر از تلویزیون‌های با همین اندازه نمایش‌گر در بازار فعلی هستند.

به نظر می‌رسد رزولوشن تصویر بالاتر و اندازه صفحه نمایش بزرگتر تبدیل به یک روال عادی در CES شده است. در واقع، تحلیلگران بازار معتقدند که امروزه 55 درصد از کل فروش تلویزیون‌ها، 40 اینچ یا بالاتر هستند؛ بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون را دارید، شاید خوب باشد که چند روز بیشتر صبر کنید تا برندهای معتبر، محصولات جدید خود را در جریان رویداد CES معرفی کنند.

بدون تردید اگر تلویزیون‌های 8K در جریان رویداد CES معرفی شوند، با پوشش کامل اخبار آنها در زومیت در خدمت شما خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات