تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر WebOS 2.0 ال‌جی در نمایشگاه CES 2015 رونمایی می‌شوند

پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در نمایشگاه CES 2015 نسل جدید تلویزیون‌های‌هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل WebOS 2.0 را رونمایی خواهد کرد. ظاهرا کره‌ای‌ها روی عملکرد و کارایی این تلویزیون‌های‌هوشمند تمرکز بیشتری داشته‌اند. ال‌جی در طول یک سال اخیر پس از معرفی تلویزیون‌های‌هوشمند مبتنی بر WebOS موفق به فروش پنج میلیون دستگاه از این محصول شده است.
تبلیغات

 ال‌جی سعی کرده در نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود، سیستم‌عامل WebOS‌ را بیش از پیش بهینه کند. برای مثال زمان مورد نیاز برای اجرای اپلیکیشن یوتیوب در مقایسه با نسل پیشین ۷۰ درصد سریع‌تر شده است. براساس اطلاعات ارائه شده عملکرد کلی سیستم ۶۰ درصد سریع‌تر از پیش شده است.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید اضافه شده که هدف از آن سهولت استفاده از این تلویزیون‌ها است، My Channel نام دارد. با استفاده از این قابلیت می‌توان به کانال‌های مورد علاقه از طریق نوار لانچر دسترسی پیدا کرد. همچنین با استفاده از Quick Setting‌ می‌توان بدون ایجاد تداخل در تماشای برنامه‌ی در حال پخش، به تنظیم تلویزیون پرداخت. قابلیت Input Tracker‌ نیز در سریع‌ترین زمان ممکن بدون ایجاد وقفه در استفاده از تلویزیون، ابزار‌های متصل شده به دستگاه را شناسایی کرده و امکان استفاده از آن را برای کاربر فراهم می‌کند. ال‌جی برای جلب رضایت هر چه بیشتر کاربران، در حال همکاری با نتفلیکس و آمازون برای استریم ویدئوهایی با رزولوشن 4K روی تلویزیون‌های هوشمند خود است.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط ال‌جی، این کمپانی در طول یک سال اخیر پس از معرفی تلویزیون‌های هوشمند خود مبتنی بر WebOS، موفق به فروش بیش از ۵ میلیون دستگاه از این محصولات شده است. با وجود شایعات موجود، ال‌جی اطلاعاتی در مورد احتمال عرضه‌ی ساعت‌هوشمندی مبتنی بر WebOS ارائه نکرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات