CES 2012: مبدل HDMI شرکت Always Innovating، هر تلویزیونی را به آندروید 4.0 مجهز می کند

دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
دوست دارید سیستم عامل آندروید روی تلویزیون خود داشته باشید؟ آرزویتان برآورده شده، چرا که کارشناسان Always Innovating راه حل آن را که در واقع یک آندروید نصب شده روی حافظه فلش است، یافته اند. تنها کاری که باید بکنید این است که این مبدل را به پورت HDMI تلویزیون خود وصل کنید و تمام، آندروید آماده است! مهم نیست تلویزیون شما از نوع هوشمند نباشد و یا ستاب باکس داخلی نداشته باشد تنها به یک پورت HDMI نیاز خواهید داشت.
تبلیغات

این دستگاه یک پردازنده داخلی TI دو هسته ای OMAP 4 و حافظه RAM با ظرفیت 256 مگابایت تا 1 گیگابایت دارد. این دانگل HDMI از کارتهای حافظه MicroSD برای ذخیره سازی داده ها استفاده و از شبکه های بی سیم WiFi و Bluetooth نیز پشتیبانی می کند. این مبدل در واقع یک کامپیوتر بسیار کوچک با سیستم عامل آندروید 4.0 (Ice Cream Sandwich) است.

استفاده از این مبدل HDMI از طریق یک ریموت کنترل که دارای 9 دکمه جهت حرکت در منوها، دکمه های ویژه بازی و قابلیت تشخیص صداست، امکان پذیر است. از طریق این کنترل از راه دور می توان تمامی برنامه های آندروید را اجرا و صفحات وب را مشاهده کرد. Always Innovating قصد دارد به جای عرضه مستقیم این محصول، امتیاز تولید آن را به شرکتهای دیگری واگذار نماید. پیش بینی می شود اولین نمونه تولیدی این مبدل، تابستان 2012 وارد بازار شود.

این اولین بار نیست که دستگاهی شبیه به این معرفی می شود، در نوامبر 2011 (آذرماه 1390) نمونه دیگری به نام FXI Cotton Candy که دارای یک پورت HDMI در یک سمت و یک پورت USB در سمت دیگر بود، توسط یک شرکت نوروژی به نمایش درآمد که آن نیز هنوز در بازار عرضه نشده است. مطمئنا این بازار نوپا خیلی جذاب است و به زودی خبرهای جدیدی از آن خواهیم شنید.

منبع : Ubergizmo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات