ال‌جی قصد دارد به تولید تلویزیون‌های پلاسما پایان دهد

جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
اینطور که پیداست ال‌جی در حال رها کردن تولیدات پلاسما است و قرار است به سمت تلویزیون‌های OLED روی آورد. به تازگی شرکت کره‌ای ال‌جی دو تلویزیون 4K OLED را برای فروش آماده کرده است.
تبلیغات

 روزنامه‌های کره‌ای Yonhap News و The Korea Times گزارش کرده‌اند که رئیس بخش سرگرمی‌های خانگی ال‌جی هان-هیو-هوی در اظهار نظری جالب گفته که به زودی  شرکت ال‌جی تولید تلویزیون‌های پلاسما را متوقف خواهد کرد.

به گفته او، ال‌جی در حال محاسبات داخلی است تا بالاخره تصمیم بگیرد چه زماتی تولید تلویزیون‌های پلاسما را خاتمه دهد. البته پیش از این شایعاتی وجود داشت که ال‌جی در سال‌های ۲۰۰۸ یا ۲۰۰۹ این‌کار را انجام خواهد داد، اما اینطور که به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای دیگر هیچ تمایلی به تولید این سری از تلویزیون‌ها ندارد.

LG را باید بزرگترین تولید کننده تلویزیون‌های پلاسما بعد از سامسونگ دانست. اگر در جریان اخبار بوده‌اید احتمالا اطلاع دارید که در اوایل سال جاری میلادی بود که شرکت دیگر کره‌ای یعنی سامسونگ از تولید تلویزیون‌های پلاسما سر باز زد و دیگر این تولیدات را ادامه نداد. پیش از این دو شرکت، پاناسونیک که بیشترین سرمایه گذاری را روی توسعه فناوری‌های مرتبط با پلاسما کرده بود، تولید این نوع تلویزیون‌ها را متوقف کرد.

اگر ال‌جی نیز همچون سامسونگ از بازار تولید تلویزیون‌های پلاسما خارج شود، تنها کمپانی چینی Changhong در این بازی خواهد ماند و بزرگترین تولید کننده این نوع تلویزیون‌ها خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات