ال‌جی یک میلیون تلویزیون هوشمند مبتنی بر WebOS را فروخته است

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل WebOS خود را در نمایشگاه CES 2014 معرفی کرد و فروش اولین نسخه‌های آن در ماه مارس در ایالات متحده آغاز گردید. حال این تلویزیون‌ها وارد بازار اروپا شده‌اند و امروز ال‌جی اعلام نموده که تا کنون یک میلیون واحد از این تلویزیون‌ها را به فروش رسانده و انتظار دارد تا پایان نیمه اول سال 2015، آمار فروش خود را به ۱۰ میلیون برساند.
تبلیغات

‌ال‌جی تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل WebOS خود را Smart+ TV نامیده است. به نظر می‌رسد که این کمپانی کره‌ای در بازار شروع خوبی با این تلویزیون‌ها داشته و امروز این کمپانی اعلام کرد که از زمان معرفی این سری تلویزیون‌های جدید توانسته یک میلیون واحد از آنها را به فروش برساند. ال‌جی بر روی یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند تمرکز نموده و اعلام کرده که از این سیاست خود نتیجه خوبی هم گرفته است.

این-کیو لی، رئیس بخش تلویزیون ال‌جی می‌گوید:

رسیدن به رکورد ۱ میلیون واحد فروش تنها در عرض سه ماه دستاوردی بزرگ در صنعت تلویزیون محسوب می‌گردد... ما به جای آن که به افزودن قابلیت‌های جدید به تلویزیون‌های هوشمند خود بپردازیم که شاید تعداد بسیار کمی از آنها استفاده کنند، تصمیم گرفتیم تا در تلویزیون‌های +Smart خود که مبتنی بر WebOS هستند، بر روی سادگی تمرکز نماییم. مشتریان ما نیز با ما هم عقیده‌ هستند و بازخوردها نشان می‌دهد که آنها نیز چون ما معتقدند که مسیر درست برای تکامل صنعت تلویزیون هوشمند همین است.

ال‌جی در حال رقابت با سایر تولیدکنندگان تلویزیون هوشمند است، اما هنوز هیچ یک از آنها نتوانسته‌اند محصولی کامل و بی‌عیب را تولید کنند تا ارزش تلویزیون‌های هوشمند را در مقابل ست‌تاپ باکس‌های ارزان‌قیمتی چون Roku و Apple TV نشان دهند. حال به نظر می‌رسد که سری تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر WebOS ال‌جی عزم راسخی دارند تا بتوانند صنعت تلویزیون‌های هوشمند را به تکامل رسانده و در این راه یکه‌تازی کنند. وب او اس در تلویزیون‌های هوشمند Full HD و Ultra HD سال ۲۰۱۴ ال‌جی به کار گرفته شده و ال‌جی انتظار دارد تا بتواند تا نیمه اول سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۱۰ میلیون واحد از این تلویزیون‌ها را به فروش برساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات