گوگل خود را برای معرفی Android TV آماده می‌کند

یک‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس گزارش وب‌سایت ورج، گوگل در نظر دارد تا محصول دیگری را در زمینه تلویزیون هوشمند ارائه کند. به نظر می‌رسد ست‌تاپ‌باکس جدید گوگل از بلندپروازی کمتری برخوردار بوده و کاربرد آن در مقایسه با ابتکارات پیشین گوگل نظیر Google TV ساده‌تر است.
تبلیغات

 بر اساس اسناد گوگل در این خصوص که ورج مدعی دستیابی به آن‌ها است گفته شده که «Android TV یک رابط سرگرمی بوده و یک پلتفرم پردازشی محسوب نمی‌گردد». ایده‌ی اصلی پشت این حرکت، فراهم آوردن یک رابط ساده برای کاربران است تا از طریق آن به محتوای سرگرم‌کننده و اپلیکیشن‌های ساده و سبک دسترسی پیدا کنند. به نظر می‌رسد که بارزترین ویژگی خاص این ست‌تاپ‌باکس، سیستم ارائه محتوای پیشنهادی آن است که به محض روشن شدن دستگاه پیشنهادات خود را به کاربر ارائه می‌کند.

همچنان صحبتی در خصوص جزئیات بیشتر نظیر تاریخ ارائه تلویزیون اندروید به میان نیامده اما بر اساس اسناد بدست آمده، گوگل هم‌اکنون در حال استخدام توسعه‌دهندگان برای تولید اپلیکیشن‌‌های مخصوص این محصول است. این برنامه به احتمال فراوان تاثیری بر پروژه کروم‌کست گوگل که یکی دیگر از تولیدات این کمپانی برای فراهم آوردن یک پلتفرم تلویزیون هوشمند است نخواهد داشت. این خبر در حالی به گوش می‌رسد که تنها چند روز از معرفی دستگاه مشابه Fire TV توسط آمازون گذشته است.

بطور قطع در آینده نزدیک اطلاعات و خبرهای بیشتری در این خصوص بدست خواهد آمد که تمامی جزئیات مرتبط به آن را در زومیت پوشش خواهیم داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات