تصمیم سونی مبنی بر ارائه محصولاتی با قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی اکسپریا Z2

سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سونی قصد دارد تعدادی لوازم جانبی که به طور اختصاصی برای شارژ نمودن گوشی اکسپریا Z2 به صورت بی‌سیم طراحی شده‌اند را روانه بازار کند. بنگاه خرده فروشی Clove که شعبه مرکزی آن در انگلستان واقع شده، اعلام کرده که اخیرا جزئیاتی از این محصولات را دریافت نموده است. البته، لازم به ذکر است که در حال حاضر هیچ گونه تصویر یا مشخصات فنی از این محصولات در دست نیست.
تبلیغات

سونی در آینده نزدیک دو محصول با قابلیت شارژ نمودن پرچمدار جدید خود یعنی اکسپریا Z2 را روانه بازار خواهد کرد. اولین محصول که Sony WCR12 Wireless Charging Cover نام دارد با قیمت 69.99 پوند و در خردادماه سال آینده روانه بازار خواهد شد و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. محصول دوم نیز Sony WCH10 Wireless Charging Plate نام دارد و با قیمت 54.99 پوند عرضه می‌شود.

همان‌طور که مشخص است، قیمت این محصولات اصلا ارزان نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود که قیمت آن‌ها تا زمان عرضه نهایی کاهش یابد. گمانه‌زنی‌هایی پیرامون فناوری مورد استفاده در این دو محصول وجود دارد و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این کمپانی از فناوری Qi برای شارژ کردن گوشی در آن‌ها استفاده کرده است. چنانچه این گمانه‌زنی‌ها در مورد استفاده از فناوری Qi در این محصولات صحت داشته باشد، کاربران قادر خواهند بود با صرف هزینه‌های بسیار کمتر، شارژهای بی‌سیم با فناوری مشابه را خریداری نمایند. به هر حال برای کسب اطلاعات دقیق‌تر، باید تا زمان عرضه نهایی منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات