شنیده‌ها حکایت از برگزاری نشست خبری نوکیا در 30 فروردین ماه دارد

پنج‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین شایعاتی که حول کمپانی نوکیا مطرح شده است، گویا فنلاندی‌ها درصدد برگزاری یک نشست خبری در 30 فروردین ماه هستند که شاید در جریان آن تلفن‌هوشمند ویندوزفون 8.1 خود را که احتمالا لومیا 630 خواهد بود برای عموم معرفی نمایند.
تبلیغات

این اطلاعات  از طریق فاش کننده‌ی نام آشنای دنیای فناوری یعنی EVLeaks@ منتشر شده است. این فاش کننده جزئیات دیگری را در این رابطه در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. در صورتی که فنلاندی‌ها درصدد معرفی تلفن‌های‌هوشمند جدید خود مبتنی بر ویندوز فون 8.1 باشند، شاید در این مراسم تلفن‌هوشمند دیگری را نیز از نوکیا شاهد باشیم که با نام مارتینی شناخته شده است.

Nokia event April 19th?— @evleaks (@evleaks) March 5, 2014

اما در مورد برگزاری این مراسم در چنین روزی دو مساله وجود دارد که برگزاری ان را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است. 30 فروردین ماه مصادف با روز شنبه بوده و فردای آن یکشنبه‌ای است که با یکی از اعیاد مذهبی مسیحیان مصادف است، از این‌رو برگزاری چنین نشست خبری در روز پیش از این تاریخ کمی بعید به‌نظر می‌رسد.

مساله‌ی دیگر در مورد نهایی شدن پیوستن نوکیا به مایکروسافت مطرح است که براساس پیش‌بینی‌ها قرار است تا پایان ماه جاری میلادی یعنی 11 فروردین ماه پایان باید. درصورتی که چنین امری واقعیت داشته باشد، از این‌روبرگزاری نشست خبری در این تاریخ  با محوریت موضوع دیگری خواهد بود. شاید با تاخیر در نهایی شدن توافق طرفین مبنی بر پیوستن نوکیا به مایکروسافت، فنلاندی در پی آنند تا در این فاصله چند نمونه‌ی دیگر از تلفن‌های‌هوشمند خود را به بازار عرضه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات