ژیائومی به فروش 15 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند از سری MI2 دست یافت

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
دیروز برای کمپانی چینی ژیائومی روز خوبی بود، چراکه این کمپانی به آمار فروش 15 میلیون دستگاه از تلفن‌های‌هوشمند سری MI2 خود دست یافته است. این سری از تلفن‌های‌هوشمند سری MI2 پیش از این در شهریورماه در حدود 10 میلیون دستگاه به‌فروش رسیده است. این کمپانی به مناسبت دستیابی به این میزان فروش تخفیف‌هایی را در تلفن‌های‌هوشمند سری MI2 ارائه داد.
تبلیغات

تلفن‌هوشمند MI2 با بهره‌گیری از یک دوربین 8 مگاپیکسلی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی 280 دلار قیمت داشت که ژیائومی با اعمال تخفیف به مناسبت دست یافتن به فروش 15 میلیون دستگاهی قیمت آن را به میزان 70 دلار کاهش داده و به 210 دلار رسانده است. این تخفیف فقط شامل این نسخه بوده و نسخه‌های با مشخصات فنی بالاتر این نسخه، شامل تخفیف نمی‌شود. برای مثال نمونه‌ی 32 گیگابایتی با دوربین 13 مگاپیکسلی این تلفن‌هوشمند همچنان با قیمت 290 دلار عرضه می‌شود. نسل جدید M13 نیز با برچسب قیمت 330 دلاری در مقایسه با سایر تلفن‌های‌هوشمند هم‌رده‌ی خود در بازار آمریکا، همچنان از قیمت بسیار خوب و معقولی برخوردار است.

ژیائومی در سال‌های اخیر تلاش‌های فراوانی را برای کسب سهم بازار در چین به انجام رسانده است، اما هنوز با تبدیل شدن به یک برند جهانی فاصله دارد. این کمپانی سال گذشته‌ی میلادی هوگوبارا، یکی از کلیدی‌ترین افرا در کمپانی گوگل را جذب کرد که از متخصصان اندروید در گوگل بود. مطمئنا همگان در انتظار تاثیر حضور Hugo Barra در این کمپانی هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات