موتورولا عرضه‌ی نسل جدید موتوایکس و ساعت‌هوشمند در سال 2014 تایید کرد

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
در جریان جلسه‌ی پرسش و پاسخ برگزار شده میان خبرنگاران و همچنین متخصصان کمپانی موتورولا در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون، این افراد اعلام کردند که کمپانی موتورولا در حال توسعه‌ی نسل جدید این تلفن‌هوشمند است که در اواخر تابستان 2014 میلادی معرفی خواهد شد. همچنین متخصصان حاضر در این گردهمایی خبر از توسعه‌ی ساعت هوشمندی دادند که در سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

این جلسه با حضور ریچک‌اوسترلو، استیوهوروویتز و مارک‌راندل برگزار شد و هدف از آن برپایی آن، ارایه اطلاعات تکمیلی در مورد وضعیت کنونی این کمپانی پس از خرید آن توسط لنوو، عنوان شد.

موتوایکس در مرکز توجه بسیاری قرار دارد چراکه این کمپانی درصدد اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی به اندروید است. درصورتی که تیم توسعه‌دهنده‌ی اندروید با خط مشی توسعه نسخه‌ی پیشین به‌همراه اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی نسل بعدی را توسعه دهند، این تلفن‌هوشمند یکی از محصولات برجسته بازار خواهد شد.

اولین تلاش موتورولا برای تولید ساعت‌هوشمند با موفقیت چندان زیادی روبرو نشد. موتورولا محصول پیشین خود را در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی با نام MotoActv در قالب یک کنترل‌کننده‌ی فاکتورهای تندرستی و سلامتی به بازار عرضه کرده بود که موفقیت چندانی کسب نکرد.

هنوز سیاست در پیش گرفته شده توسط موتورولا برای تولید این ساعت‌هوشمند مشخص نیست، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که این کمپانی الگویی مشابه آنچه‌ که در تولید موتوایکس به کار برده است، در تولید ساعت‌هوشمند خود نیز به‌کار گیرد. ریک‌اوسترلو در این جلسه تاکید کرد که موتورولا این ساعت‌هوشمند را در سال 2014 به بازار عرضه خواهد کرد و فاکتورهایی چون زیبایی و باتری جزو اساسی‌ترین مواردی هستند که این کمپانی در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات