ال‌جی خلاق‌ترین تولیدکننده کنگره جهانی موبایل 2014 نام گرفت

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
جایزه جهانی موبایل همه ساله در خلال کنگره جهانی موبایل برگزار می‌شود و در آن تولیدکنندگان برگزیده گجتهای مختلف در حوزه‌های متنوعی اعلام می‌گردند. ال‌جی در نوزدهیمن جایزه جهانی سالانه موبایل توانست عنوان خلاق‌ترین تولیدکننده را به دست آورد.
تبلیغات

LG به عنوان مبتکرانه‌ترین سازنده سال توسط GSMA در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۴ در بارسلون اسپانیا برگزیده شد.. جایزه جهانی موبایل (Global Mobile Award) که توسط کمیته جوایز GSMA پشتیبانی می‌شود توسط متخصصان موبایل و تحلیلگران مشخص می‌شوند و معتبرترین و موثق‌ترین جایزه در صنعت موبایل است.

کریس یای، نایب رئیس ارتباطات بازاریابی موبایل ال‌جی، پس از دریافت نشان خلاق‌ترین شرکت تولیدکننده موبایل گفت:

ما بسیار شگفت‌زده شدیم که GSMA ال‌جی را از میان بسیاری از شرکت‌های توانای دیگر در صنعت موبایل انتخاب و مفتخر به دریافت این جایزه کرد. نوآوری کلید موفقیت ال‌جی است. این تشخیص، علاوه بر جایزه بهترین گوشی هوشمند در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۳، گواه واضحی است که ما مزد کار سخت و تلاش خود را می‌گیریم.
lg-mwc-2014-innovative

در MWC امسال، ال‌جی ۸ مدل گوشی معرفی کرد که شامل G Pro 2، G Flex، G2 mini، سری F، سری سوم L تحت مضمون Knock and Discover Tomorrow هستند. غرفه ۱۲۶۱ مترمربعی ال‌جی به سه قسمت تقسیم شد: قسمت Knock and Create، قسمت Knock and Play و قسمت Knock and Connect. این تقسیم‌بندی به بازدیدکنندگان اجازه می‌داد تا امکانات متمایز جدیدترین گوشی‌های ال‌جی را تجربه کنند.

برای مشاهده کلیه مقالات مرتبط با کنگره جهانی موبایل می‌توانید به صفحه اختصاصی MWC 2014 مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات