میزان استفاده از گوشی‌های هوشمند از زمان صرف‌شده برای مرور وب با PC پیشی می‌گیرد

سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بر هیچ کس پوشیده نیست که این روزها دستگاه‌های موبایل فروش بسیار خیره‌کننده‌تری نسبت به میزان فروش کامپیوترهای شخصی دارند. حال بر اساس مطالعاتی که به تازگی صورت گرفته، به نظر می‌رسد که این دستگاه‌ها در حال اختصاص‌دادن بیشتر وقت آزاد ما به خود هستند.
تبلیغات

 یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها، بریتانیایی‌ها و ایتالیایی‌ها مقدار ساعات بیشتری از وقت آزاد تعیین شده در طی ماه را با استفاده از گوشی‌هوشمند خود صرف می‌کنند و زمان کمتری را به مرور وب با کامپوتر شخصی خود اختصاص می‌دهند. این اختلاف خصوصاً در مورد شهروندان ایتالیایی بسیار چشمگیر است که در آن اشخاص، 37 ساعت را در ماه مشغول استفاده از گوشی‌هوشمند خود هستند و این رقم در مقابل برای گشت‌وگذار با PC تنها 18 ساعت است. جای تعجب نیست که بدانیم شبکه‌های اجتماعی به نحوی بیشترین توجه را به خود اختصاص داده و حدود یک چهارم زمان استفاده از گوشی‌های هوشمند صرف فعالیت در فیسبوک، توئیتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی می‌شود.

nielsen-online-usage-december-2013

اگرچه این آمار مسلماً در کشورهای گوناگون متغیر خواهد بود و تمامی مردم آنقدر به فرار از کامپیوترهای شخصی علاقمند نیستند؛ اما مسلماً هر شرکتی که بخواهد همچنان در مرکز توجه کاربران باشد مجبور خواهد بود که تمرکز خود را بر فضای دستگاه‌های موبایل تشدید کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات