از نظر سامسونگ تلفن‌های‌هوشمند تایزنی هنوز آماده عرضه تجاری نیستند

سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
پیش از آغاز کنگره‌ی موبایل بارسلون و همچنین در جریان برگزاری این کنفرانس که منتج به معرفی پرچمدار کمپانی سامسونگ شد، تمام توجهات معطوف به گلکسی S5 و تحلیل و بررسی این تلفن‌هوشمند جدید شد. جدای از نکات مثبت یا منفی این تلفن‌هوشمند نوپا، سامسونگ محصول دیگری را نیز در این مراسم معرفی کرد که ساعت‌هوشمند گیر 2 و گیر 2 نئو مبتنی بر تایزن است، اما خبری از تلفن‌هوشمند مبتنی بر تایزن این کمپانی کره‌ای نبود.
تبلیغات

هرچند نمونه‌ای از تلفن‌هوشمند تایزنی در کنگره‌ی موبایل بارسلون رویت شد، اما سامسونگ درصدد ارائه‌ی یک نمونه‌ی تجاری از این سیستم‌عامل در قالب یک تلفن‌هوشمند نیست. اما علت این امر علی‌رغم تبلیغات متعدد و سرمایه‌گذاری فراوان روی این اکوسیستم چیست؟ جی‌کی شین، قائم‌مقام مدیرعامل کمپانی سامسونگ در پاسخ به این سوال، زمان را مهم‌ترین عامل و مانع عرضه‌ی این تلفن هوشمند عنوان کرده است. از نظر وی هنوز برای عرضه‌ی تلفن‌هوشمند مبتنی بر تایزن زود است.

پیش از این قرار بود تا تلفن‌هوشمند تایزنی سامسونگ در ابتدای سال 2013 میلادی به بازار عرضه شود، اما این محصول تاکنون راهی به سوی بازار نیافته است.

وی همچنین نبود برخی بسترهای مورد نیاز و پیش‌نیازها برای عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند را از عوامل دیگر عدم عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند عنوان کرده است. برای مثال نبود اپلیکیشن‌ها و همچنین محتوای کاربردی به میزان قابل قبول برای این پلتفرم را می‌توان از جمله دلایل مهم ذکر کرد.

همانطور که در زومیت خواندید، سامسونگ تایزن را به دنیای گجت‌های پوشیدنی تعمیم داده است، بطوری که ساعت‌هوشمن گیر 2 و گیر 2 نئو از این سیستم‌عامل بهره می‌برند. همچنین این کمپانی در نظر دارد تا این اکوسیستم را به دنیای تلویزیون‌های‌هوشمند و سایر ابزار‌های‌هوشمند نیز وارد کند که در این صورت به قوی‌تر شدن این اکوسیستم کمک خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات